در جلسه هیأت دولت انجام شد؛

بررسی آیین‌نامه فروش اموال منقول و غیر منقول وزارت جهاد کشاورزی

هیئت وزیران ضمن موافقت با اصلاح دو آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد و تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر کردند.
کد خبر: ۵۴۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ - 14September 2022

بررسی آیین‌نامه فروش اموال متقول و غیر منقول وزارت جهاد کشاورزیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد، اعضای دولت ضمن موافقت با اصلاح آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد کشاورزی و آئین نامه تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی در صنعت نفت، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر نموده و نمایندگان دولت را برای پیگیری موضوعات مربوط تعیین کردند.

هیئت وزیران در راستای تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین مبنی بر رفع مغایرت قانونی در آئین نامه اجرایی مربوط به فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه آن، پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر اصلاح آئین نامه یاد شده را تصویب کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، اموال مازاد موضوع این آئین نامه، توسط وزارت جهاد کشاورزی با اطلاع وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور در چارچوب قوانین و مقررات مربوط به فروش می‌رسد.

همچنین در اجرای تبصره (۲) ماده (۱۰) قانون جهش تولید مسکن، درخصوص فروش زمین‌های متعلق به وزارت جهاد کشاورزی واقع در محدوده و حریم شهرها که براساس ماده (۱۲) قانون تشکیل این وزارتخانه و قوانین بودجه سنواتی با تصویب هیئت وزیران امکان‌پذیر می‌گردد، اخذ تأییدیه وزارت راه و شهرسازی قبل از ارجاع موضوع به هیئت وزیران ضروری است.

همچنین با هدف تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و رفع مغایرت قانونی اعلام شده از سوی این هیئت درخصوص آئین نامه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در صنعت نفت، هیئت وزیران با اصلاح آئین نامه مذکور موافقت کرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار