مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس در یاسوج

سرهنگ «آسمند» از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ - 14September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هماهنگی برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش هنر به‌ویژه هنرهای نمایشی در ترویج و تحکیم فرهنگ دفاع مقدس بسیار مهم و اثرگذار است.

سرهنگ آسمند برگزاری کارگاه‌ آموزشی نمایشنامه‌نویسی را از برنامه‌های خوب کمیته «هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس» عنوان کرد و افزود: لازم است از همه علاقه‌مندان و هنرمندان حوزه نمایشنامه نویسی و نوقلمان برای حضور در این کارگاه آموزشی دعوت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری چنین کارگاه‌هایی و توانمندسازی نویسندگان و نوقلمان سبب می‌شود در آینده آثار فاخری برای حوزه تئاتر استان تولید شود.

«رضا رفیعی» رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: کارگاه آموزشی نمایشنامه‌نویسی از ۱۳ مهر به مدت سه روز در یاسوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، انجمن هنرهای نمایشی استان برنامه‌هایی از جمله برگزاری سه نمایش خیابانی و یک نمایش صحنه‌ای را در دستورکار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها