برگزاری رویداد «قهرمان شهیدم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را با عنوان رویداد «قهرمان شهیدم» در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۵۴۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 15September 2022

برگزاری رویداد «قهرمان شهیدم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با مناسبت‌های پایانی ماه صفر، ویژه برنامه‌هایی با شعار «ما مقاوم هستیم» و رویداد ملی «قهرمان شهیدم» به همت ناحیه بسیج شهرستان قم اجرا می‌شود.

این برنامه‌ها با نگاه ویژه به برنامه‌های مسجد و محله محور برای حرکت به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجر نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز انجام می‌شود.

در راستای برگزاری این رویداد ملی دبیرخانه‌ای در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی مختلف مطرح شده است.

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های دوران هشت سال جهاد و مقاومت از بلندگو‌های مساجد، اجرای پویش دوستی با رفیق شهیدم، مسابقات کتابخوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، قرائت وصیتنامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌هاست.

همچنین طرح سفیران زندگی سبز با محوریت زیست عفیفانه و فرزند آوری در مناطق محروم، اجرای طرح کافه گفتگو بمنظور پاسخ به گره‌های ذهنی نسل جوان، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، اجرای مسابقات مختلف، برگزاری نشست‌های سبک زندگی شهدایی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات، اجرای رویداد دهه هشتادی‌ها، برپایی میز‌های مهربانی در میادین اصلی و بوستان‌های مهم شهر به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زینبی در رویداد ملی قهرمان شهیدم، برنامه ریزی شده است.

همایش پیاده روی خانوادگی، اجرای سرود و تئاتر پاتوقی، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، شبی با شهدا و آبروی محله، کمک به نیازمندان محلی، غبارروبی مزار شهدا، پخش فیلم‌های مناسبتی در مساجد، ارائه خدمات پزشکی به محرومان در نقاط مختلف نیز از جمله دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای این رویداد ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار