شهید کمانکش: به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید

شهید محمدعلى کمانکش در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «نگذارید اسلحه من روی زمین بماند آن را بردارید و به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید.»
کد خبر: ۵۴۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ - 16September 2022

شهید کمانکش: به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدعلى کمانکش

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

هیچ قطره اى در مقیاس حقیقت در نزد خدا از قطره خونى که در راه خدا ریخته شود بهتر نیست و من می‌خواهم که با این قطره خون به معشوقم برسم که خداست؛ امیدوارم آنهایى که قبل و بعد از من به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند ما را در آن دنیا شفاعت کنند.

پدر ارجمندم امیدوارم در مرگ من صبور باشی و فرزند خود را در راه خدا بخشیده باشى تا در روز قیامت نزد امام حسین (ع) و پیغمبر اکرم (ص) سربلند شوى.

مادر مهربانم نمی‌گویم در مرگ من زارى مکن ولى طورى گریه کن که دشمنان اسلام شاد نشوند. شما باید افتخار کنى که چنین فرزندى را در دامن خود پرورش دادی و باید صبر داشته باشى که خداوند شما را در آن دنیا نزد حضرت فاطمه زهرا (س) سربلند کرده است.

همسر مهربانم شما باید صبر داشته باشى و از فرزندانمان خوب نگهدارى کنی و آن‌ها را درست تحویل جامعه اسلامى بدهى تا اسلحه پدرشان را در دست بگیرند و به جنگ دشمنان اسلام بشتابند، خداوند شما را جزاى خیر عطا فرماید.

خواهرانم! باید زینب‌وار زندگی کنند و در مرگ من کارى نکنید که دشمنان اسلام شاد شوند؛ برادران! نگذارید اسلحه من روی زمین بماند آن را بردارید و به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار