تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی صهیونیست‌ها در نابلس

منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نابلس و تشدید یورش‌ها و موج بازداشت فلسطینی‌ها به دست نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 19September 2022

تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی صهیونیست‌ها در نابلسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه خبری قدس، منابع رسانه‌ای عبری زبان بامداد امروز دوشنبه از تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی یک شهرک نشین صهیونیست نزدیک روستای «حواره» در نابلس خبر دادند. برخی منابع فلسطینی از وارد آمدن خسارت به این خودرو خبر دادند.

این خبر در حالی است که به گفته منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست بامداد و سحرگاه امروز با یورش به مناطقی در جنوب نابلس شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت و خودرو «بلال هاشم» آزاده فلسطینی را در شهرک «جماعین» مصادره کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به منازل فلسطینی‌ها در شمال الخلیل شماری از آن‌ها را بازداشت کردند. منابع محلی فلسطینی هم از یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به شهرک «سنجل» در شمال رام‌الله خبر دادند.

این تحولات در حالی است که در نخستین دقایق بامداد امروز، یک شهرک نشین صهیونیست در بخش قدیمی قدس اشغالی هدف اصابت سنگ پرتاب شده توسط فلسطینی‌ها قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها