اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد جوانان در شهرستان کهک قم

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه‌های فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان کهک قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ - 19September 2022

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد جوانان در شهرستان کهک قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان کهک و نیز جلسه هیات امنای یادمان شهدای گمنام کهک با ریاست علیرضا گلچین پور فرماندار شهرستان کهک در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در سخنانی با معرفی کمیته‌های ۶ گانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و سازمان‌های ۹ گانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بر ضرورت جمع آوری و انتشار اسناد شهدا و پیشکسوتان دوران حماسه و ایثار تاکید کرد.

همچنین علیرضا گلچین پور با اشاره به اهمیت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تمامی دستگاه‌های شهرستان باید نمود عینی داشته باشد، زیرا ترویج این فرهنگ موجب دفع تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی می‌شود.

حجت الاسلام محسن صبوری فیروزآبادی امام جمعه شهرستان کهک نیز با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌های های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: باید تلاش کنیم برنامه‌ها را با محوریت جوانان و نوجوانان اجرا کنیم تا آن‌ها بیشتر در جریان فرهنگ ایثار و شهادت قرار بگیرند.

همچنین هادی قنبریان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهک و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان، داشتن روحیه جهادی و بسیجی برای خدمت به مردم بخصوص خانواده‌های معظم شهدا را از درس‌های هفته دفاع مقدس خواند و افزود: آنچه که مهم است این است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منحصر به یک هفته نیست بلکه باید در طول سال سرلوحه برنامه‌های ما در پایگاه‌های بسیج، ادارات و مدارس و .. قرار بگیرد.

در ادامه علی مهجوری مدیرآموزش و پرورش شهرستان کهک و مسئولان و نمایندگان سایر دستگاه‌های شهرستان توضیحاتی پیرامون برنامه‌های خود در هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بیان کردند.

در پایان، حکم مسئولیت فرماندار شهرستان کهک به عنوان مسئول هیات امنای یادمان دو شهید گمنام شهرستان و نیز احکام سایر اعضای هیات امنا، به نامبردگان اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها