مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

پدران شهدا چهره‌های ماندگار تاریخ کشور هستند

کهن‌سال با بیان اینکه پدران شهدا چهره‌های ماندگار تاریخ کشور ما هستند گفت: پاداش صبر و ایثار پدران عزیز شهدا نزد خداوند محفوظ است.
کد خبر: ۵۴۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 20September 2022

پدران شهدا چهره‌های ماندگار تاریخ کشور هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک الگوی اخلاص و شکیبایی «عباس علی‌نژاد» پدر صبور شهیدان گرانقدر «حسین و محسن علی‌نژاد المشیری» با بیان اینکه پدران شهدا چهره‌های ماندگار تاریخ کشور ما هستند، اظهار داشت: پاداش صبر و ایثار پدران عزیز شهدا نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل از پدران شهدا پیروی از آرمان‌ها و سیره شهدا است، عنوان کرد: این یک تکلیف است که در قید حیات پدران و مادران شهدا از وجود با عظمت آنان بهره‌مند شویم. امروز قدر پدران بزرگوار و مادران صبور و بازماندگان گرانقدر شهدا و ایثارگران را بدانیم، این عزیزان بزرگترین نعمت برای نظام و انقلاب محسوب می‌شوند. باید در جهت پاسداشت فرهنگ تکریم از ایثارگران تلاش کنیم.

کهن‌سال پیام تسلیت و همدردی دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به بیت معزز شهیدان والامقام علی‌نژاد المشیری ابلاغ کرد.

در مراسم تشییع پیکر پاک پدر شهیدان گرانقدر علی‌نژاد المشیری، پیام تسلیت «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد و پیکر مطهر پدر شهیدان گرانقدر علی‌نژاد پس از تشییع در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای سید نظام‌الدین قائمشهر آرام گرفت.

شهید «حسین علی‌نژاد المشیری» سال ۱۳۴۴ متولد شد و سال ۱۳۶۷ در شلمچه به شهادت رسید و شهید «محسن علی‌نژاد المشیری» سال ۱۳۴۷ متولد شد و سال ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کهن‌سال پس از آن به منظور پیگیری تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر، نیرو‌های حجمی برای جذب این عزیزان در دستگاه‌ها، حفظ عزت و تکریم ایثارگران با مدیرکل راه آهن مازندران دیدار کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار