مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تربت جام خبر داد؛

تکریم ۳۰۰۰ پیشکسوت جهاد و مقاومت در تربت جام

«اکرامی» از تکریم ۳۰۰۰ پیشکسوت جهاد و مقاومت شهرستان تربت جام همزمان با تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 20September 2022

«علی‌اکبر اکرامی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در تربت جام، با تأکید بر ضرورت پاسداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به ماهیت دفاع مقدس باید نوجوان و جوانان با ارزش‌های این حماسه عظیم آشنا شوند؛ بر همین اساس یکی از بسترهای تحقق این مهم پاسداشت دفاع مقدس با بهره‌گیری از هنر و ابزار روز است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت جام پرداخت و افزود: همزمان با چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در روستاها و بخش‌ها و شهرهای تابعه شهرستان تربت جام اجرا می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از چهارشنبه سی‌ام شهریور با دیدار پیشکسوتان جهاد و مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی که به‌صورت ارتباط تصویری انجام خواهد شد، آغاز می‌شود؛ که در همین راستا سه هزار پیشکسوت دفاع مقدس شهرستان تربت جام در مصلی الغدیر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

اکرامی گفت: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله، اعزام روایتگران دفاع مقدس به مدارس و نواختن زنگ مقاومت در یکم مهر از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس هستند.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام با تاکید بر تلفیق برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه پایانی صفر تصریح کرد: حضور راویان دفاع مقدس در کاروان‌های پیاده دهه آخر صفر که جهت شرکت در مراسم سالروز شهادت حضرت رضا (ع) عازم مشهد خواهند بود و اجرای روایتگری از برنامه‌هایی است که در راستای تلفیق این دو مناسبت پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار