فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دشمنان بدانند جوانان مثل شهدا گوش به فرمان رهبری هستند

سردار «کرمی» گفت: دشمنان باید بدانند جوانان و نوجوانان ما مثل شهدا گوش به فرمان رهبری هستند.
کد خبر: ۵۴۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان سردار «جهابخش کرمی» امروز در مراسم تقدیر و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل دنیا ایستاد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس گرامیداشت هشت سال مقاومت در مقابل دشمن است، تصریح کرد: 31 شهریور 1359 روز تلخی برای ایران اسلامی بود. هدف این جنگ از بین بردن انقلاب و جهوری اسلامی بود.

سردار کرمی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بود، بیان کرد: هر چند همه ابرقدرت‌ها از رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند اما ملت ایران در همه این سال ها  ایستادند و از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

وی با اشاره به ایثار مادران و پدران شهدا در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: با وجود عشق بین فرزند و والدین شاهد هستیم لحظه وداع رزمندگان نمادی از ایثارگری است و حتی برخی خانواده‌ها چند فرزند خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند. در جبهه‌ها نیز رزمندگان ارتش و سپاه در کنار هم قرار داشتند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند جوانان و نوجوانان ما مثل شهدا گوش به فرمان رهبری هستند، اضافه کرد: اجازه داده نخواهد دشمن به کشور دست درازی کند. جوانان ما مقابل فتنه دشمنان ایستادگی می‌کنند و جوانان ایران اسلامی با غیرت در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها