نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ماهیت انقلاب اسلامی مبتنی بر حکومت الهی است

حجت الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه جهان جنبش‌ها و نهضت‌های مختلفی را تجربه کرده؛ اما حرکتی که در ایران اتفاق افتاد یک حرکت جدید بود، گفت: ماهیت و داعیه انقلاب اسلامی مبتنی بر تحقق اهداف و حکومت الهی است.
کد خبر: ۵۴۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 21September 2022

ماهیت انقلاب اسلامی مبتنی بر حکومت الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (پنج‌شنبه) در آیین تجلیل سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با حضور رهبر انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی وقتی شکل گرفت؛ یک حرکت و جنبش اجتماعی در عالم شکل گرفت که متفاوت با همه انقلاب‌های دنیا بود. جهان جنبش‌ها و نهضت‌های مختلفی را تجربه کرده؛ اما حرکتی که در ایران توسط مردم مسلمان این کشور اتفاق افتاد یک حرکت جدید و متفاوتی بود.

وی با بیان اینکه ماهیت و داعیه انقلاب اسلامی مبتنی بر تحقق اهداف و انقلاب الهی بود، افزود: طبیعی است وقتی دین وارد عرصه اجتماعی می‌شود، منافع بسیاری از افرادی به طور طبیعی در خطر می‌افتد و باید با تمام توان، نقشه‌های خود را برای برهم زدن انقلاب اجرا کنند و این ماهیت انقلاب است که دشمن تراشی می‌کند.

حجت‌الاسلام شعبانی عنوان کرد: دشمن به دنبال این بود که  نهال تازه کاشته شده  انقلاب را از ریشه درآورد و امروز که این نهال باید توسط پیشکسوتان عرصه مقاومت که خود آن را کاشتند به ثمر برسد. البته ضعف‌هایی در دوران گذشته داشتیم، اما حال که درختی تنومند شده دشمن به آن لگد بزند و تصور می‌کند که می‌تواند درختی که در خاک ریشه زده را دربیاورد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ این درخت تنومند به همکاری جامعه نیاز دارد، افزود: مشکلاتی وجود دارد اما مهم این است خودمان بتوانیم مشکلات را  حل و فصل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد:  دشمن با تمام توان در حال آسیب زدن به انقلاب اسلامی است و در اتفاقات اخیر هم نقشه‌هایی را طراحی و از طریق رسانه‌های خود وارد شده‌اند؛ اما این بار اول آنان نیست و انقلاب اسلامی مقاومتر از این است که با این حرکت‌ها آسیبی ببیند.

وی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور به راحتی حرف حق ملت را با صدای بلند مطرح می‌کند و این نشان از عزت ما است، تصریح کرد: رئیس جمهور آنچه که به عنوان حق است را با قدرت و بدون لکنت زبان، مطرح می‌کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها