نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

توهین به ارزش‌های اسلامی خیانت به کشور است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: توهین به ارزش‌های اسلامی و بی‌احترامی به ساحت مقدس قرآن کریم و پرچم افتخارآمیزی که صدها شهید برای آن جان دادند و برای آن با شهادت رسیدند، خیانت به کشور است.
کد خبر: ۵۴۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ - 21September 2022

توهین به ارزش‌های اسلامی خیانت به کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، جهان و منطقه غرب آسیا را متحول کرده و پیچش بزرگ تاریخ را مدیریت می‌کند و در مدیریت قرن‌های پیش رو نیز تأثیرگذار است و این بسیار مهم است که بتوانیم در دنیایی که سیاست‌های استکباری بر دنیا حاکم بوده، مسیر را تغییر دهیم و مسیر جدیدی را برای بشریت ترسیم کنیم.

دری نجف‌آبادی افزود: دشمنان قسم‌خورده ما و اسلام و قرآن و اهل‌ بیت (ع) از ابتدای انقلاب تحریم‌های خود را آغاز کردند و آمریکا از تمام ظرفیت‌های خود برای تحریم و مقابله با جمهوری اسلامی استفاده کرد و همه جریانات و نیروهای خود را بسیج کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته اقدامات باعظمتی انجام داده و حماسه‌های بزرگی خلق کرده‌اند و باید این‌ها تبیین شود.

امام‌جمعه اراک بیان کرد: سید حسن نصرالله راهپیمایی اربعین را معجزه تاریخ برشمرد که از روز اول خلقت آدم تا امروز چنین عظمتی در دنیا اتفاق نیفتاده که عظمت بزرگی است و پیاده‌روی اربعین، دشمنان را عصبانی کرده و به دنبال انتقام هستند.

دری نجف‌آبادی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی عضو شانگهای می‌شود و رئیس‌جمهور ما باید در سازمان ملل از مواضع برحق ما دفاع کند و مذاکره‌کنندگان ما باید با قدرت در برابر توطئه‌های صهیونیستی بایستند و از حقوق ما دفاع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه و حوزه علمیه هستیم و باید آمادگی برای جهاد تبیین داشته باشیم و ملت ما باید با یک نشاط و عظمت در این اماکن حاضر شوند و گام‌های بلندتری برای آرمان‌های علوی و فاطمی و... بردارند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست‌های متمادی اما هنوز نمی‌نشینند و به دنبال بهانه‌ای می‌گردند تا با کوچک‌ترین حادثه که ممکن است، طبیعی هم باشد، اهداف خود را دنبال کنند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه کسی از تخلف دفاع نمی‌کند و حوادث با قاطعیت پیگیری می‌شود، افزود: اگر تخلفی رخ دهد، قطعاً با قاطعیت با آن برخورد می‌شود‌.

امام‌جمعه اراک اظهار داشت: در هیچ رده‌ای از جمهوری اسلامی ایران هیچ‌کس موافق نیست که اتفاقی رخ دهد، اما رسانه‌های بیگانه طور دیگری نشان می‌دهند و می‌خواهند عظمت‌های جمهوری اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: توهین به ارزش‌های اسلامی و بی‌احترامی به ساحت مقدس قرآن کریم و  پرچم افتخارآمیزی که صدها شهید برای آن جان دادند و برای آن با شهادت رسیدند، خیانت به کشور است.

وی گفت: دشمنان ما از راهپیمایی اربعین،قدرت دفاعی و تهاجمی، دیپلماسی فعال، حضور جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و... سیلی خورده‌اند؛ بنابراین شروع می‌کنند یک مسئله ساده را بزرگنمایی کنند؛ این در حالی است که هزاران جنایت در دنیا به‌صورت عمدی اتفاق می‌افتد.

دری نجف‌آبادی با تکید بر اینکه مایه تأسف است که عده‌ای ابزار دست بیگانه شوند، گفت: ملت ایران با هوشیاری و عظمت و آگاهی باید در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته باشند، همه در یک کشتی باعظمت هستیم و نباید اجازه داد که دشمن از شهدا و هفته دفاع مقدس و... انتقام بگیرد.

امام‌جمعه اراک خاطرنشان کرد: امیدواریم هوشیاری ملت پایان‌بخش حوادث دلخراش باشد و ملت با هوشیاری از کیان و کشور و عزت و قرآن و رهبری خود دفاع کند و تحت تأثیر تبلیغات دروغین قرار نگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار