نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تقویت توان دفاعی کشور از برکات دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام نکونام گفت: دفاع مقدس آثاری برجا گذاشت که یکی از آن‌ها قوت تجهیزات دفاعی است؛ ایستادگی در برابر استکبار جهانی و شکل‌گیری مقاومت منطقه‌ای نیز از دیگر برکات دفاع مقدس به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۵۴۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ - 21September 2022

یکی از برکات دفاع مقدس، تقویت تجهیزات دفاعی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز باید تلاش شود تا قداست دوران دفاع مقدس را در عمل حفظ کنیم، درحقیقت حفظ قداست این دوران با سر دادن شعار امکان‌پذیر نیست، بلکه باید این قداست در اعمال ما، رعایت حرام و حلال، مردم داری، ایثارگری‌ها و... خود را نشان دهد.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: دفاع مقدس یک دوره خدمت‌رسانی تمام‌عیار بود که دستان خداوند این دوران را رقم زد؛ این دوران سرشار از بالندگی، درس، عبرت، الگوی مدیریتی، اخلاق‌محوری و... بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امام خمینی (ره) نیز دست خدا در جامعه شد و ملت ایران را از شرّ استکبار و طاغوت نجات داد؛ همچنین شخصیت‌های بزرگواری همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی دست خدا بودند که در آن دوران یاری‌گر امام خمینی (ره) شده و پس از آن نیز هدایت کشور اسلامی ایران را تا به امروز عهده‌دار شدند.

وی عنوان کرد: دست خدا رزمندگانی بودند که با اخلاص به امام خمینی (ره) لبیک گفته و برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از یکدیگر سبقت گرفتند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه گلزار‌های شهدا از برکات مهم به جا مانده از دفاع مقدس است که جامعه را به سمت معنویت هدایت می‌کنند، اضافه کرد: از مهم‌ترین مواردی که در وصیت‌نامه‌های شهدا قابل مشاهده است، سفارش به حضور در مساجد، نماز جمعه و... است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس آثاری برجا گذاشت که یکی از آن‌ها قوت تجهیزات دفاعی است؛ شکل‌گیری یک لشکر دفاعی قوی اعم از سپاه پاسداران و ارتش، ایستادگی در برابر استکبار جهانی، شکل‌گیری مقاومت منطقه‌ای، مقاومت در برابر داعش و ایادی آمریکا و... نیز از دیگر برکات دفاع مقدس به شمار می‌آیند که باید همواره قدردان این برکات و نعمت‌های الهی بود.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم دوران دفاع مقدس وجود وحدت بود و همین عامل موجب عظمت ایران و دستیابی به پیروزی شد. در آن دوران اشخاص تفکری جز دفاع مقدس نداشتند و تمامی افراد یک هدف مقدس داشتند و آن نیز لبیک به امام خمینی (ره) بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار