دیدار استاندار قم با مادران شهیدان «آبکار» و «وفایی»

«شاهچراغی» با مادران شهیدان والامقام محسن و حمید آبکار و مجید وفایی دیدار و از صبر و روحیه انقلابی آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۴۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 22September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سیدمحمد تقی شاهچراغی» استاندار قم با مادران والامقام شهیدان عزیز، حمید و محسن آبکار و مجید وفایی دیدار کرد.

در این دیدار که همزمان در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار در سالن اجتماعات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم صورت گرفت، شاهچراغی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس، عزت و عظمت امروز نظام مقدس اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و از روحیه ایثار و استقامت مادران شهدا تجلیل کرد.

در دیدار فوق، حجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و زینب عبداللهی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز حضور داشتند.

شهید محسن آبکار متولد اول خرداد سال ۱۳۴۸ بود که در هفتم اسفند سال ۱۳۶۵ در شلمچه و عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.
حمید آبکار نیز متولد اول اردیبهشت سال ۱۳۳۸ بود که روز دوم فروردین سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین، منطقه کرخه به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین شهید مجید وفائی فرزند ابوالفضل متولد هشتم شهریور سال ۱۳۴۹ در قم بود که در تاریخ ۲۷ دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

دیدار استاندار قم با مادران شهیدان «آبکار» و «وفایی»/ تصاویر................/// تاخیر بدلیل اختلال در اسرعت اینترنتدیدار استاندار قم با مادران شهیدان «آبکار» و «وفایی»/ تصاویر................/// تاخیر بدلیل اختلال در اسرعت اینترنتدیدار استاندار قم با مادران شهیدان «آبکار» و «وفایی»/ تصاویر................/// تاخیر بدلیل اختلال در اسرعت اینترنتدیدار استاندار قم با مادران شهیدان «آبکار» و «وفایی»/ تصاویر................/// تاخیر بدلیل اختلال در اسرعت اینترنتدیدار استاندار قم با مادران شهیدان «آبکار» و «وفایی»/ تصاویر................/// تاخیر بدلیل اختلال در اسرعت اینترنت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار