پیام استاندار هرمزگان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

‌مرور مستمر درس‌ها و آموزه‌های دوران دفاع مقدس نیاز جامعه است

«دوستی» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ - 22September 2022

به گزارش ‌دفاع‌پرس از هرمزگان، همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان به منظور گرامیداشت این هفته پیامی صادر کرد. 
 
در این پیام آمده است: 
 
ماهیت جنگ‌ها آن زمان که تهاجم باشد ویرانگر است و جز تباهی برجا نمی‌نهند اما آنگاه که در برابر تهاجم، دفاع بر تسلیم مقدم شود مکتب خواهد بود و مقدس که این روایت مقاومت جوانان، مردان و زنان غیرتمند و متعصب ایران است که عزتمندی و استقلال پرافتخار امروز و فردای ما مرهون ثمرات نخبگانی و برکات جانفشانی ایشان بوده و خواهد بود.
 
خاستگاه اقتدارمندی ایران اسلامی، هشت سال یکپارچگی مردم در مسیر تدبیر و حکمت ولایت فقیه، آرمانخواهی، پایبندی عمیق به آرمان ها و پایداری ملت ما است که «دفاع مقدس» تنها بازتعریف کامل آن می‌باشد.
 
‌بی تردید نیاز اکنون کشور در سطح عملیاتی، استمرار حرکت‌های مخلصانه و انقلابی با بهره‌گیری از گنجینه بی‌بدیل رهنمودهای مقام معظم رهبری و همان راهبرد موفق اتکاء به نیروی مردمی بعنوان مهمترین سرمایه اجتماعی نظام و دولت است.
 
در سطح تربیتی و کادرسازی نیز بازآموزی و مرور مستمر درس ها و آموزه های دوران دفاع مقدس نیاز جامعه و نسل جوان است که با پرداخت‌های خلاقانه، روایتگری‌های نو به نو و بهره‌گیری از ابزارهای روزآمد هنری و آموزشی، بتوانیم استعدادهای درخشان میادین فرماندهی را معرفی و روایت جنگاوری‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی رزمندگان و پشتیبانان دفاع مقدس را به تصویر بکشیم تا کودکان، جوانان و نوجوانان ما بواسطه مادران، مربیان و معلمان ما با تاریخ معاصر و قهرمانان واقعی سرزمین و دیار خود نه تنها آشنا شوند بلکه باافتخار سرمشق زندگی شان باشند چرا که به فرمایش رهبری «‌آن خصوصیت‌ها و خصلت‌ها برای ملت ما و برای کشور ما یکی از بزرگترین نیازهاست.»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار