فرمانده سپاه شهرستان البرز:

کم‌کاری در مدیریت فضای مجازی پذیرفتنی نیست

سرهنگ طاهرخانی گفت: فضای مجازی باید مدیریت شود و ما قدرت داریم و می‌توانیم اینترنت ملی داشته باشیم چرا که این ظرفیت در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 28September 2022

کم کاری در مدیریت فضای مجازی پذیرفتنی نیست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سرهنگ «اسماعیل طاهرخانی» فرمانده سپاه شهرستان البرز در گفت‌وگویی اظهار داشت: نقش بصیرت در پیشگیری از حوادثی مانند آشوب و فتنه و ناامنی غیرقابل انکار است.

وی افزود: دشمن، دشمن است و اصلا بحثی در این زمینه نداریم، اما عناصر داخلی همچون سلبریتی‌ها نباید در زمین دشمن بازی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز ادامه داد: دشمن هیچ وقت، خیر و صلاح مردم را نخواسته و نمی‌خواهد، اگر دشمن، دغدغه مردم را داشت طی ۴۳ سال گذشته هر روز تحریم نمی‌شدیم بنابراین دغدغه دشمن، مردم نیست بلکه می‌خواهد ریشه اسلام را بزند.

سرهنگ طاهرخانی اضافه کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند فضای مجازی باید مدیریت شود مسئولان، دولتمردان و مجلس در این زمینه کم کاری کردند و تحت تاثیر جو رسانه‌ای دشمن قرار گرفتند. فضای مجازی باید مدیریت شود و ما قدرت داریم و می‌توانیم اینترنت ملی داشته باشیم چرا که این ظرفیت در کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که می‌توانیم ماهواره و موشک و... تولید کنیم پس قدرت تولید اینترنت ملی را نیز داریم به شرطی که به جوانان اعتماد و باور داشته باشیم.

سرهنگ طاهرخانی کرد: مردم در لحظات آشوب و فتنه در کنار نیروی انتظامی و بسیج قرار گرفتند و ما دست تک تک نیرو‌های انتظامی را می‌بوسیم که با جان و دل، از مردم و شهر‌ها حفاظت کردند و سنگ تمام گذاشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها