رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری کشور:

سلبریتی‌ها قدردان شهدا و نظام جمهوری اسلامی باشند

«الله‌بداشتی» خطاب به سلبریتی‌ها گفت: قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید و برای پایداری نظام تلاش کنید و به جوانان بگویید در هشت سال دفاع مقدس چه گذشت.
کد خبر: ۵۴۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ - 29September 2022

سلبریتی‌ها قدردان شهدا و نظام جمهوری اسلامی باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا الله‌بداشتی» رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری کشور امروز در یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی نکا با اشاره به مشکلات پیش روی انقلاب اظهار داشت: نظام با هدیت رهبر معظم انقلاب، بصیرت مردم و حضور بهنگام مردم از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری در حوزه تخصصی برای رفع موانع تولید و کمک به اشتغال پایدار و تولید و بویژه راهبرد سال مأموریت دارد، گفت: کارگران از ابتدای انقلاب و بعد از انقلاب ۱۴ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند و امروز در محضر ۳۳ شهید نیروگاه قرار داریم و مهمان شهدا هستیم.

الله‌بداشتی با بیان اینکه امروز امنیت حاصل در کشور به جهت جان‌نثاری و فدای خون شهداست، بیان داشت: ما میراث دار خون شهدا هستیم و برای هر صندلی مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی یک کربلا شهید نثار کردیم و باید قدردان باشیم.

این مسئول خطاب به سلبریتی‌ها گفت: قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید و برای پایداری نظام تلاش کنید و به جوانان بگویید در هشت سال دفاع مقدس چه گذشت.

وی با اشاره به جنایات داعش عنوان کرد: داعش قرار بود بماند و اگر جان نثاری سپهبد شهید حاج «قسم سلیمانی» و شیرمردان بسیج و سپاه و علویان و فاطمیان نبودند امروز داعش بر ما چیره می‌شد.

الله‌بداشتی با بیان اینکه امنیت امروز به راحتی به دست نیامده است، خطاب به سلبریتی‌ها گفت: حواس‌تان به شهدا و نظام باشد و اگر مردم از روی محبت و اعتقاد شان خشم‌شان را به چهره نیاوردند پا را از گلیم‌تان درازتر نکنید.

این مسئول با اشاره به مأموریت‌های عمومی سازمان بسیج کارگری عنوان کرد: کارگران در سیل، کرونا، زلزله و ... پای کار هستند و گروه‌های جهادی تمام قد در همه سنگر‌ها از جمله تولید حضور فعال دارند و بسیج ساحل آرامش مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها