مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس:

تابستان بدون خاموشی امسال را مدیون مدیریت جهادی هستیم

«حقیقی» گفت: امسال با مدیریت جهادی توانستیم تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم که این دستاورد مایه مباهات و افتخار ما است.
کد خبر: ۵۴۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 28September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «یدالله حقیقی» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس امروز (چهارشنبه) ششم مهرماه در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نام «مدافعان حریم امامت» که در سالن اجتماعات معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس با حضور «لطف‌الله شیبانی» فرماندار شیراز، سردار «سعید کوشکی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، سردار «محمدباقر رنجبر» فرمانده اسبق عملیات سپاه فجر استان فارس و جمعی از خادمین علی ابن موسی الرضای فارس برگزار شد اظهار داشت: امسال با مدیریت جهادی توانستیم تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم که این دستاورد مایه مباهات و افتخار ما است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ابتدا بیان کرد: شهدا بدون چرتکه انداختن و فارغ از محاسبات دنیوی، ارزشمندترین سرمایه خود یعنی جان خود این ودیعه و امانت الهی را در طبق اخلاص گذاشته و با نثار خون خود به میهن عزیزمان ایران، درخت انقلاب را تنومند کردند.

حقیقی افزود: شهدا با عمل خود درس مدیریت جهادی که پیش نیاز پیشرفت جامعه امروز ما است را به همگان دادند و به همه ما آموختند که اگر قرار است پیشرفتی حاصل شود و مفاسد ریشه‌کن شوند باید مدیریت جهادی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در حالی با دست خالی اما با تبعیت از رهبری آن پیر فرزانه و با حرکت در مسیر اراده الهی بر دشمن پیروز شدند و الگویی برای آزادگان دنیا و کشورهای همسایه شدند که در کشور تازه انقلاب شده بود و قوای نظامی ما شکل نگرفته بودند و عراق در آن سو با کمک تمام دنیا و با حمایت ابرقدرتها، با 12 لشکر مجهز و آماده، مرزهای ما را آماج تاخت و تاز و تعرض خود قرار داده بود اما در نهایت ما پیروز این میدان شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در ادامه با نام بردن از 16 شهید گرانقدر صنعت برق افزود: امسال با مدیریت جهادی توانستیم تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم که این دستاورد مایه مباهات و افتخار ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها