استاندار همدان:

استکبار جهانی، ایران قدرتمند و یکپارچه را نمی‌خواهد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: استکبار جهانی، ایران قدرتمند و یکپارچه را نمی‌خواهد و به دنبال فروپاشی و تجزیه کشور هستند.
کد خبر: ۵۴۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 29September 2022

استکبار جهانی، ایران قدرتمند و یکپارچه را نمی‌خواهدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسمی که به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به تعبیر امام راحل، انفجار نور بود. نوری که برق آن چشم مستکبران را کور و تمام معادلات آنان در جهان را به هم زد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب بر این باور بودند که می‌توانند انقلاب اسلامی را به شکست مواجه کنند، افزود:  استکبار جهانی، ایران قدرتمند و یکپارچه را نمی‌خواهد و به دنبال فروپاشی و تجزیه کشور هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه رزمندگان ما با جان و دل به جنگ دشمنان نظام و انقلاب رفتند تا تمامیت ارضی، وحدت و یکپارچگی ملی حفظ شود، خاطرنشان کرد:  بعداز انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و سپس با وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و هدایت‌ و تدابیر داهیانه ایشان، کشور از بحران‌های مختلف عبور کرده است.

وی عنوان کرد: همه ما از درگذشت یکی از دختران ایران اسلامی بسیار ناراحت و متاثر هستیم، اما دشمنان انقلاب به دنبال سو استفاده‌ از این حادثه هستند.

استاندار همدان تصریح کرد: مردم ایران باید هشیار و آگاه باشند، دشمنان این نظام به دنبال این هستند تا نقشه‌های شومی همچون سوریه و عراق برای ما ترسیم کنند.

وی یادآور شد: مردم هوشیار و آگاه همدان با حضور خودجوش خود علیه عده معدودی که در خیابان‌های شهر دست به اغتشاش زده بودند، دشمنان انقلاب و نظام را ناامید کردند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: مردم متدین دارالمجاهدین از همه گروه‌ها، اقشار و سلایق در این راهپیمایی حضور یافتند و از امنیت و انسجام ملی یکپارچه دفاع کردند.

وی با اشاره به جنایات منافقین گفت: منافقان کوردل، بعداز انقلاب با ترور‌های مختلف، در پی ضربه زدن به مردم و انقلاب بودند که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم را به طرز بی‌رحمانه‌ای ترور کردند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال و وجود رهبر فرزانه، آگاه و بصیر و همچنین توانایی نیروهای مسلح، و علم و دانش فرزندان این سرزمین و سلاح‌های بازدارنده که در دست داریم، هیچ دشمنی نمی‌تواند نگاهی تهدید آمیز به ما داشته باشد.

وی متذکر شد: در این شرایط ضرورت دارد که مردم اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند تا نقشه‌های دشمنان این نظام و انقلاب بر آب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار