نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس شورای اسلامی در جهاد تبیین ظرفیت بالایی دارد

«مرادی» گفت: ظرفیت مجلس شورای اسلامی یک ظرفیت بسیار بزرگی است که نباید آن را نادیده گرفت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند در جهاد تبیین اثرگذار باشند.
کد خبر: ۵۴۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹ - 04October 2022

مجلس شورای اسلامی در جهاد تبیین ظرفیت بالایی دارد«احمد مرادی» نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه ایثارگران  وجود گرانبهای خود را در طبق اخلاص نهادند، اظهار داشت: به برکت وجود شهدا و رزمندگان، مردم در آرامش و امنیت به سر می برند.

وی افزود: پس از سال 1359 جنگی را بر ما تحمیل کردند، ما هم غیر از دفاع کاری نداشتیم و باید از ارزش های خود دفاع می کردیم این مسیر به عنوان یک مسیر الهی انتخاب شد.

مرادی ادامه داد: میانگین سن رزمندگان ما 17 تا 25 سال بود، کارهایی کردند که بعثی‌ها نتوانستند مقاومت کنند و در نهایت پیروزی از آن ایران اسلامی شد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون جنگ نظامی تمام شده و نوع دیگری از جنگ آغاز شده که همان تهاجم فرهنگی است. این جنگ استراتژی متناسب با خودش را دارد که باید آن را شناخت.

مرادی ادامه داد: ایران از نظر فرهنگی، عقیدتی، نظامی و... رو به جلو حرکت می‌کند و مستحکم‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در جهاد تبیین ابراز داشت: فراکسیون ایثارگران برای تحقق جهاد تبیین شکل گرفته است تا استراتژی و برنامه‌های این حوزه را طراحی و برنامه‌ریزی کند. ظرفیت مجلس شورای اسلامی یک ظرفیت بسیار بزرگی است که نباید آن را نادیده گرفت چرا که مجلس در جهاد تبیین می‌تواند اثر گذار باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها