مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

دشمن به‌دنبال یارگیری از نیروهای فرهنگی به‌نفع اهداف فتنه است

نیلی به تلاش دشمن برای یارگیری از نیرو‌های فرهنگی به‌نفع اهداف فتنه اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی همیشه در فتنه‌ها و دیگر امتحانات بزرگ از جمله دفاع مقدس که بزرگترین امتحان ملت ایران بوده با رویش‌ها همراه شده است.
کد خبر: ۵۴۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 01October 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «میثم نیلی» مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجمع ناشران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم این تفاهم‌نامه که در هفته دفاع مقدس صورت گرفت امتدادی باشد در مسیر هدفی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برعهده علاقه‌مندان به فرهنگ ناب و والای ایثار و شهادت قرار داده‌اند.

وی به مفاد این تفاهم‌نامه اشاره کرد و اظهار داشت: طی دیدار که با دکتر کارگر داشتیم آن‌چیزی که نیاز امروز فعالیت فرهنگی در زمینه دفاع مقدس است را مطرح کردیم؛ ما می‌خواهیم در جهت ۱۰۰ برابری شدن تولیدات ادبی دفاع مقدس، توسعه ویترین‌های متناسب با اهداف و فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت و تبیین معارف انقلاب اسلامی گام برداریم لذا نظرات منتقل شد و این موضوعات مورد استقبال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفت تا ابعاد جدیدتری در مراودات فی‌مابین باز و روشن شود که در تفاهم‌نامه مورد تاکید قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم این کار را با اراده جمعی پیش ببریم.

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی امروز یک درخت تنومند است که ثمرات آن در ملل و اقوام مختلف قابل مشاهده است، گفت: دلیل عصبانیت، آشفتگی و دستپاچگی دشمن در ایجاد فتنه‌های کور و ورود به بن‌بست‌های رفتار فتنه‌گون، بخاطر اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی است. وقتی یک محرم بی‌نظیر در تاریخ تشیع و یک اربعین بی‌نظیر و یک نوای انقلاب و مومنانه مهدوی در سراسر دنیا فراگیر می‌شود، دشمن به تکاپو و تلاطم می‌افتد و خودش را با دستپاچگی دچار یک فشار جدیدی می‌کند.

نیلی ادامه داد: انقلاب اسلامی همیشه در فتنه‌ها و دیگر امتحانات بزرگ از جمله دفاع مقدس و که بزرگترین امتحان ملت ایران بود پس از انقلاب اسلامی بوده است، همواره رویش‌ها و پیروزی‌های بزرگ را به‌دست آورده است. شرایط امروزی که دشمن به‌وجود آورده است نیز می‌گذرد؛ دشمن سعی می‌کند از نیرو‌های فرهنگی کشور یارگیری و به‌نفع اهداف فتنه آن‎ها را به‌کارگیری کنند، اما این شرایط نیز خواهد گذشت و رو سیاهی برای جریان نفاق و فتنه‌گر و جریان تاریک اندیشِ غرب‌گرا و غرب‌‎گدا و وابستگان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین کاری که در این تفاهم‌نامه صورت خواهد گرفت هماهنگی بین ناشران و حوزه جریان توزیع به معنی کلان است که هرقدر این دسترسی به کتاب بیشتر شود، عدالت فرهنگی و توسعه عدالت را تحقق بخشیده‌ایم و موضوع دسترسی را افزایش داده‌ایم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در این مسیر از مجموعه ظرفیت آموزش و پرورش و مجموعه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و تشکل‌های مختلفی که در حوزه انقلاب، جهاد و شهادت فعال هستند، یاری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها