مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

دشمن به دنبال ارائه تعابیر نادرست از دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام والمسلمین لقمانپور گفت: اگر نتوانیم مبانی جهاد و شهادت را به درستی معرفی کنیم، دشمن تعریف نادرست از آن را ترویج می‎کند.
کد خبر: ۵۴۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 02October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در همایش رونمایی از سه عنوان کتاب دفاع مقدس در دانشگاه قم اظهار داشت: ورود علمی به مبحث جهاد و دفاع مقدس در جهت خنثی کردن تحریفات ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت‌الاسلام لقمانپور افزود: اگر نتوانیم مبانی جهاد و شهادت را به درستی به جهان معرفی کنیم، دشمن تعریف ناصحیحی از آن را ترویج می‎کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم خاطرنشان کرد: در راستای جهاد تبیین موسوعه ۱۸ جلدی جهاد و مقاومت در قم تدوین شده است، همچنین فصلنامه علمی اختصاصی مکتب دفاعی اسلام نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در راستای جلوگیری از تحریف و فراموشی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است.

وی عنوان کرد: یک دوره کارشناسی دفاع مقدس در قم برگزار شد و  امسال اولین نیز دوره کارشناسی ارشد جامعه شناسی دفاع مقدس را پس از برگزاری آزمون اختصاصی و پذیرش دانشجو در موزه دفاع مقدس قم برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار