اذعان صهیونیست‌ها به شکست در برابر سید حسن نصرالله

به دنبال سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان طی عصر شنبه، رسانه‌های عبری زبان به شکست مقامات رژیم صهیونیستی در مقابل وی اذعان کردند.
کد خبر: ۵۴۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ - 02October 2022

اذعان صهیونیست‌ها به شکست در برابر سید حسن نصراللهبه گزارش گروه بین‎‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، «جاکی حوجی»، نویسنده و کارشناس مسائل خاورمیانه در روزنامه عبری زبان «معاریو» اذعان کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در نبرد آگاهی در مذاکرات ترسیم مرز‌ها پیروز شد.

حوجی در این باره افزود: نصرالله عصر شنبه درباره مذاکرات با اسرائیل صحبت کرد و حتی یک کلمه تهدید آمیز نیز به کار نبرد و برعکس ابراز امیدواری کرد که مذاکرات ثمر بخش باشد.

این کارشناس اسرائیلی ادامه داد: ساده بگوییم در واقع او مأموریتش را با موفقیت به پایان برد؛ چراکه در اوج مذاکرات نصرالله با تهدید همه طرف‌ها را تحت فشار قرار داد و همه چیز برنامه ریزی شده بود.

وی ادامه داد: نصرالله اکنون می‌تواند بگوید که به لطف تهدیدهایش اسرائیل نرمش و انعطاف نشان داده است و بدون حزب‌الله حق و حقوق آبی لبنان تضییع می‌شد.

این کارشناس اسرائیلی تصریح کرد: صبح شنبه دوروتی شیا، سفیر آمریکا در بیروت پیشنهاد مکتوب توافق ترسیم مرز‌ها را به میشل عون تحویل داد و انتظار می‌رود که لبنان طی چند روز به آن پاسخ دهد؛ به همین دلیل باید گفت که اکنون زمان مناسبی برای تهدید نیست بلکه زمان جشن گرفتن پایان موفقیت آمیز این روند است که نصرالله در آن نقش مسئولانه‌ای را ایفا کرد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله عصر شنبه در سخنانی درباره این پرونده تأکید کرد: ما در برابر یک هفته سرنوشت ساز در مورد ترسیم مرز‌های دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی قرار داریم و اگر در پرونده ترسیم مرز‌ها به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم، به دلیل وحدت، همکاری و همبستگی ملی مردم لبنان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار