معاون سیاسی استاندار همدان:

اگر کسی به ایران اسلامی تعدی کند پاسخ دندان شکنی خواهد گرفت

«رضانیا» گفت: ما پایان دفاع مقدس را جشن نمی‌گیریم، بلکه آغاز آن را جشن می‌گیریم و این موضوع یک پیام دارد که هر کس بخواهد به ارزش‌ها و آرمان‌های ما تعدی کند به هیچ عنوان منفعلانه عمل نمی‌کنیم و پاسخ دندان شکنی به آن خواهیم داد.
کد خبر: ۵۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ - 02October 2022

اگر کسی به ارزش‌های ایران اسلامی تعدی کند پاسخ دندان شکنی خواهد گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از کارکنان ایثارگر و خانواده شهدای شرکت توزیع برق استان همدان اظهار داشت: ما پایان دفاع مقدس را جشن نمی‌گیریم، بلکه آغاز آن را جشن می‌گیریم و این موضوع یک پیام دارد که ما جنگ طلب نیستیم اما هر کس بخواهد به ارزش‌ها، هنجارها، ناموس، مکتب، اعتقادات، باورها، امامت، ولایت و آرمان‌های ما تعدی، تعرض و جسارتی کند به هیچ عنوان منفعلانه عمل نمی‌کنیم و پاسخ دندان شکنی به آن خواهیم داد.

وی افزود: دفاع مقدس نشان داد ما آغازگر جنگ نیستیم، اما هرکس ادعایی کرد و حرکتی را برخلاف مسائل ملت و نظام عزیزمان آغاز کند با سیلی کوبنده و طوفنده ملت انقلابی و جهادی ما مواجه خواهد شد.

رضانیا تصریح کرد: آنچه که در روزهای اخیر به بهانه یک حادثه و فوت یک خانم اتفاق افتاد نشان داد، دشمن به دنبال بهانه است تا به همه داشته‌های ما، از جمله ناموس، مسجد، موکب، پرچم و ارزش‌های ما حمله کند.

وی با اشاره به اینکه همه دیدند که ملت با یک حضور پر شور بساط دشمن را جمع کرد، ادامه داد: اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس، پای ارزش‌های خود می‌ایستیم و اگر نقصان و عقب ماندگی هم باشد به جای خود اعلام می‌کنیم.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه کشور و نظام و ارزش‌های آن مال مردم است و جدایی بین ملت و نظام وجود ندارد، تصریح کرد: ملت از ما به عنوان مسئول تامین کننده امنیت، برخور قاطعانه با آشوبگران و اغتشاشگران را مطالبه کرد.

وی گفت: از نیروی انتظامی به عنوان تامین کنندگان و تضمین کنندگان امنیت استان و کشور قدردانی می‌کنیم و با اقدامات موثر آن، شاهد آرامش در استان و کشور بودیم‌.

رضانیا افزود: با یک راهبری بسیار خوبی انسجام و وحدت در بین نیروهای امنیتی انتظامی و اطلاعاتی، شاهد آرامش در شهرهای استان بودیم و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین تعدی به نهادهای انقلابی و تامین کنندگان امنیت کشور صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: تلاش‌ها و زحمات مدیران، کارشناسان و همه مجموعه تامین برق استان‌ همدان ستودنی است و این مجموعه زحمات جهادی فراوانی را می‌کشند.

معاون سیاسی استاندار همدان تصریح کرد: در حوزه مسائل، چالش‌ها و بحران آب، مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با یک حرکت جهادی و انقلابی که برگرفته از روحیه دفاع مقدس است، کار را پیش برده‌است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از روحیه دفاع مقدس برخوردار است، روحیه‌ای که اعتقاد دارد ما کار «نشدنی» نداریم و «ما نمی‌توانیم» در وجود و ادبیات آن گنجانده نیست.

رضانیا متذکر شد: حضور نیروهایی از خانواده ایثارگران در شرکت توزیع نیروی برق همدان بسیار ارزشمند است و از نیروهای جهادی و انقلابی توزیع نیروی برق قدردانی می‌کنیم و برای موفقیت آنها آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار