معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

فرصت نفوذ به فضای مجازی از دشمنان گرفته شود

سردار «معروفی» گفت: جنگی که نظام اسلامی را تهدید می‌کند جنگ ترکیبی است و جوانان با توجه به این مسئله باید وارد میدان فضای مجازی شوند و اجازه نفوذ دشمنان به این عرصه را ندهند.
کد خبر: ۵۴۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 03October 2022

دختران و پسران ایران دشمن قدار را شکست دهند و فضای مجازی را فتح کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم تشییع پیکر سردار شهید «سید حمیدرضا هاشمی» در کرمان با تأکید بر اینکه وی از تربیت شدگان مکتب ولایت بود اظهار داشت: شهید هاشمی از نوجوانی اسلحه به دست گرفت و برای پاسداری از دین خدا و حفظ تمامیت ارضی لحظه‌ای غفلت نکرد و عاقبت به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید.

وی گفت: این شهدا با خون خود حقیقت دین را به همه آشکار و الگوی جامعه اسلامی را به همگان معرفی کردند. شهید هاشمی نیز پاسدار واقعی دین خدا بود و الگویی عملی برای همه ما است. امثال شهید هاشمی محصول انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی (ره) و تفکر سپاه پاسداران است. وی در هیچ بحرانی احساس تردید نکرد و بصیرت و ایمان باطنی او سبب شد تا این بصیرت در او نهادینه شود.

سردار معروفی عنوان کرد: شهید هاشمی سال‌ها مجاهدت خاموش داشت؛ اما همه می‌دانستند چگونه متعهدانه و با ایمان به رسالتش عمل می‌کرد. مکان و زمانی برای برقراری امنیت نمی‌شناخت از حقیقت دین و تمامیت ارضی دفاع می‌کرد.

این مسئول بیان داشت: شهید موسوی نیز بر اساس فرامین امام راحل عمل می‌کرد و هدفش وحدت شیعه و سنی بود. مجموعه سپاه پاسداران با هوشمندی و اعتقاد عمل می‌کنند و مسئله وحدت از مسائل مهمی است که به آن پایبند هستیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: سلطنت طلبان، منافقین و پیاده شدگان جریان انقلاب بدانند امنیت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و نیروهای مسلح خود را سدی محکم در برابر دشمنان و محافظ ملت ایران می‌داند. امنیت امروز نیز حاصل تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مسلح است.

سردار معروفی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جنگ ترکیبی گفت: هر چند که ما در دفاع مقدس مقتدرانه پیروز شدیم اما باید توجه داشت جنگی که امروز نظام اسلامی را تهدید می‌کند جنگ ترکیبی است و جوانان باید با توجه به این مسئله وارد میدان فضای مجازی شوند و اجازه نفوذ دشمنان به این را ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها