پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته فراجا؛

سازمان انتظامی در مقابله با اغتشاشات هوشمندانه عمل می‌کند

سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته فراجا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 07October 2022

سازمان انتظامی در مقابله با اغتشاشات هوشمندانه عمل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته فراجا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است که در عرصه‌های مختلف نظام حضور فعال دارد.

سازمان انتظامی با دارا بودن پرسنل خدوم و مردمی یکی از نهاد‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی است که در کنار سایر نهاد‌های امنیتی و نظامی برای حفظ جان، مال و ناموس مردم و ایجاد محیط امن و آرام برای زندگی مردم جامعه مجاهدانه تلاش می‌کند.

این سازمان که از بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، امروز در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و همچنین جنگ رسانه‌ای دشمنان فعالیت گسترده‌ای دارد و تمام هم و غم پرسنل زحمتکش و وفادار به نظام برقراری امنیت، آرامش و نظم عمومی جامعه است. کما اینکه با فتنه‌ها، اغتشاشات و آشوب‌ها هوشمندانه به مقابله می‌پردازد و نیرو‌های جان بر کفش در صیانت از امنیت پایدار کشور عزیزمان ایران اسلامی جان خود را به مخاطره می‌اندازند و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و انتظامی دیار علویان، هفته فراجا را به حضور فرمانده و خانواده بزرگ سازمان انتظامی استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و در هفته بزرگداشت فراجا از خدمات شایسته و انقلابی خانواده انتظامی در برقراری نظم و ایجاد امنیت و آرامش قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار