دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با خانواده شهدای نیروی دریایی ارتش

امیر «عباسی» با خانواده شهیدان «چنگیز کریمی» و «حسین نجفی‌پور خلجان» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۴۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ - 08October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به همراه سرپرست دفتر نیروی دریایی ارتش در استان با حضور در منزل ناوسروان شهید «چنگیز کریمی» و ناوسروان شهید «حسین نجفی‌‎پور خلجان»‌ با خانواده آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر «عباسی» در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقام است و از خداوند متعال می‌خواهیم تا توفیق بدهد که پیرو و ادامه‌ دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به نقش نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: دلیرمردان نیروی دریایی در همان آغاز جنگ تحمیلی با حضور مقتدرانه خود نیروی دریایی رژیم بعث عراق را به‌گونه‌ای منهم کرده و از کار انداختند که دشمن تا پایان دفاع مقدس نتوانست در دریا قد علم کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تجلیل از صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، تاکید کرد: خانواده‌های شهدا فرزندان عزیز و برومند خود را برای دفاع از میهن اسلامی، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و در ادامه نیز با استقامت بی‌مانند خود، درس صبر، ایثار و ایستادگی به ما دادند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار