فرمانده نیروی هوایی ارتش:

قدرت دفاعی کشور بومی و درون‌زاست

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به حرکت پرشتاب پیشرفت کشور در بخش دفاعی، گفت: به امنیت و قدرت دفاعی کاملاً خودکفا، بومی و درون‌زا دست یافته‌ایم.
کد خبر: ۵۴۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 09October 2022

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه عهد سربازی که در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و به‌صورت همزمان در تمام یگان‌های نیروی هوایی ارتش در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حالی بیش از ۴۰ سال از عمر پُر برکت خود را پشت سر گذاشته که از آن می‌توان به‌عنوان تنها انقلابی یاد کرد که در برابر همه دسیسه‌ها از کرامت و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اکنون وارد مرحله تازه‌ای از خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است.

امیر واحدی تصریح کرد: امنیت ما برخاسته از اتکا به قدرت پروردگار، عنایت خاص حضرت ولی عصر (عج)، خواست ملت بزرگ ایران و فرزندان شریف ملت در نیرو‌های مسلح است. ایران در دوره طاغوت و بسیاری از کشور‌ها این تجربه را دارند که اجاره‌دهندگان امنیت و بیگانگان و نیرو‌های نظامی خارجی آن‌ها را تنها گذاشته و می‌گذارند؛ چون آرمانی را که دلیل موجه حضور در عرصه جنگ باشد، ندارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: در دنیای معاصر اگرچه جمهوری اسلامی ایران از سوی مستکبران جهان و ایادی داخلی در بسیاری از موارد، تحریم شده، اما به اعتبار روحیه جهادی و اتکا به وعده نصرت الهی ملت ما و ایران عزیز سربلند، مظلوم و قوی است. به فضل پروردگار طراحی‌های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و حقوق‌بگیران آن‌ها راه به جایی نخواهند برد.

امیر واحدی تأکید کرد: امروز و در مراسم عهد سربازی و تجدید پیمان با حضرت ولی عصر (عج)، می‌توانیم با افتخار به سربازی آن حضرت، اعلام کنیم که وابستگی محض در حوزه دفاعی در دوره طاغوت، به امنیت و قدرت دفاعی کاملاً خودکفا، بومی و درون‌زا رسیده‌ایم.

وی گفت: حرکت پرشتاب پیشرفت کشور در بخش دفاعی که نمونه‌ای از پیشرفت و حرکت در لبه دانش، در حوزه‌های دانش‌بنیان است، حاکی از توانایی ایران عزیز برای خنثی کردن تحریم‌ها و تهدید‌هاست؛ البته دشمن بیکار ننشسته؛ اما همان‌گونه که تاکنون محاسبات‌شان درست از کار درنیامده است، بعد از این هم با وحدت ملی و هوشیاری ملت بزرگ و یکپارچه ایران تیرشان به سنگ خواهد خورد.

فرمانده نهاجا اظهار داشت: نمونه بارز دست قدرتمند جوانان ما در شکست توطئه‌های دشمن، نقش‌آفرینی آن‌ها در جبهه مقاومت و حرکت مقدس دفاع از حرم، خدمات اجتماعی به ویژه در نهضت مردم‌یاری و مقابله با کرونا و در آخرین نمونه حضور میلیونی در آیین‌های مذهبی مانند راهپیمایی عظیم اربعین بود. اکنون در جبهه جهاد تبیین هم به این عزم و اراده نیازمندیم که قطعاً جوانان خستگی‌ناپذیر ما فعالانه در میانه میدان حضور خواهند داشت.

امیر واحدی خاطرنشان کرد: ما امروز و در این مراسم باشکوه با امام عصرمان بیعتی دوباره می‌کنیم و عهد می‌بندیم که تا ظاهر شدن طلیعه حکومت مهدوی تا آخرین قطره خون‌مان در مسیر ولایت و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت‌قدم بمانیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار