فرمانده نیروی دریایی ارتش:

وحدت مانع اصلی برای تحقق اهداف شوم استکبار است

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه وحدت مسلمانان مانع اصلی برای تحقق اهداف شوم استکبار است، گفت: مردم ایران اسلامی با باور به ارزش‌های ایمانی و انقلاب اسلامی در مسیر رشد و عزت‌مندی انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۴۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ - 09October 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک عهد سربازی که در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک و با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: اتحاد مذهبی و انسجام اقوام با همدیگر، نیروی محرک قدرت جمهوری اسلامی است؛ چرا که ترس و واهمه دشمن از اتحاد میان مذاهب اسلامی و قومیت‌های ایرانی به علت قدرتی است که این اتحاد برای جمهوری اسلامی به‌وجود آورده است؛ لذا دشمن همواره به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی است.

دریادار ایرانی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: اربعین حسینی همایشی عظیم از وحدت مسلمانان جهان اسلام و تجلی ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی اضافه کرد: تحریم‌ها و تهدیدها همواره متوجه انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر بارها و بارها، موانع مختلف ایجاد شده است ولی مردم ایران اسلامی با باور به ارزش‌های ایمانی و انقلاب اسلامی در مسیر رشد و عزت‌مندی انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده نداجا با اشاره به سه مقوله خودپردازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: با این سه عنصر، انقلاب اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام برداشته و پرچم‌داری این تمدن به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی‌ عصر (عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار