نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنان از ایران قوی به‌شدت هراس دارند/ جهاد تبیین باطل‌السحر فتنه‌هاست

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» جهاد تبیین را باطل‌السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: جبهه استکبار و دشمنان از ایران قوی به‌شدت هراس دارند.
کد خبر: ۵۴۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ - 10October 2022

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در اولین همایش سراسری اعضای قرارگاه جهاد تبیین سپاه و بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود همه چالش‌ها و موانع زنده بالنده و در حال پیشرفت و اثرگذاری است و به همین خاطر دشمن دارد، اظهار داشت: اسلام ناب محمدی (ص) همواره در طول تاریخ دشمن داشته است و امروز آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ، شیاطین کوچکی را گرد خود جمع کرده تا مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه از دشمن انتظاری جز فتنه‌گری و توطئه‌افکنی نداریم، گفت: آنچه مهم است، اینکه دچار غفلت نشویم و با درک درست، عمیق و دشمن‌شناسی، همچون دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع پیش روی انقلاب فتنه‌ها را ناکام گذاریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با پیروزی‌های جبهه انقلاب در عرصه‌های مختلف جهانی، منطقه‌ای و... از سویی و شکست‌های سریالی جبهه استکبار از سوی دیگر، دشمنان احساس خطر کردند و در صدد ایجاد مانع و اخلال در روند اقتدارآفرینی و پیشرفت ایران اسلامی برآمدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است، عنوان کرد: جمع‌بندی جبهه استکبار این است که مقابله با انقلاب اسلامی، تنها در یک عرصه و میدان مقدور نیست و می‌بایست انقلاب اسلامی را وارد جنگی ترکیبی کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ایجاد گسست و آسیب رساندن از درون را راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی چند وجهی علیه نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان امروز برای این جنگ ترکیبی جبهه‌ای عظیم، وسیع، نامتجانس با قدرت رسانه‌های بالایی ایجاد کرده‌اند که در آن هم شیطان بزرگ، صهیونیست‌ها، منافقین قدیم و جدید و متحجرین حضور دارند و راهبرد ما می‌بایست در این جنگ ترکیبی، جهاد ترکیبی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان برای ضربه زدن به جبهه انقلاب اسلامی، ایجاد انحراف فکری و رفتاری را دنبال می‌کنند که جهاد تبیین باطل‌السحر فتنه‌ها و توطئه‌های آنان است.

وی افشای جریان نفاق، بیان ضعف و ناکامی‌های دشمنان، امیدآفرینی و تقویت مبانی فکری، اعتقادی و قرآنی را از محور‌های جهاد تبیین برشمرد و تصریح کرد: جبهه استکبار و دشمنان ما امروز نه‌تنها از انقلاب و نظام اسلامی بلکه از ایران قوی نیز به‌شدت هراس دارند و با آن مقابله می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به جهاد امید آفرینی و انگیزه بخشی نیاز داریم، گفت: در مقطع کنونی برجسته‌ترین و مبنایی‌ترین مصداق جهاد ترکیبی جهاد تبیین است که این مهم موتور محرک برای حضور و نقش‌آفرینی در سایر عرصه‌ها نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها