رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

حرکت انقلاب اسلامی توقف‌ناپذیر است

حجت‌الاسلام «رامیار» گفت: علی‌رغم فتنه‌انگیزی‌های نظامی سلطه اما حرکت انقلاب اسلامی توقف ندارد و این حرکت روبه‌پیش تداوم خواهد داشت تا مردم معتقد به غدیر، عاشورا و مهدویت پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله (عج) تحویل دهند.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ - 11October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئيس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در همایش تجلیل از خادمین امنیت و یادواره شهدای انتظامی که امروز در گلزار شهدای باغملی تربت حیدریه برگزار شد اظهار داشت: شهدا هر آنچه داشتند برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و لذا همه ما مدیون خون پاک شهیدان هستیم.

وی تصریح کرد: امنیت حاکم بر ایران اسلامی به برکت وجود مرزداران و سربازانی حاصل شده که برای تأمين آن از هیچ مجاهدتی دریغ نکرده‌اند.

رامیار افزود: امروز دشمن به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به‌عنوان ضامن امنیت نظام کاملأ واقف است و می‌داند تأمین‌کننده این امنیت نیروی های مسلح و نقطه ثقل آن نیروی انتظامی است، لذا درصدد ناامن کردن کشور برآمده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ما از مقابله با معاندین در کف خیابان و شهادت هراسی نداریم. دشمن باید بداند اگر در قبال نظام مقدس اسلامی مرتکب خطایی شود، آحاد مردم در کنار نیروهای مسلح از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد.

وی یادآور شذ: یک جامعه انقلابی زنده و پویا همیشه دشمن دارد و فتنه‌انگیزی نظام سلطه قطعا ادامه خواهد داشت چراکه بر اساس آیات قرآن کریم مسلمانان تا زمانی که زیر سلطه استکبار نروند، آن‌ها راضی نخواهند شد، لذا با اعتقاد به خدا، قرآن و آموزه‌های دینی با همه سختی‌ها در برابر دشمن ایستاده‌ایم.

رامیار تأکید کرد: علی‌رغم فتنه‌انگیزی‌های نظامی سلطه اما حرکت انقلاب اسلامی توقف ندارد و این حرکت روبه‌پیش تداوم خواهد داشت تا مردم معتقد به غدیر، عاشورا و مهدویت پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله (عج) تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها