رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی:

راهبرد نظام سلطه هویت‌سازی بر اساس فرهنگ غرب است

حجت‌الاسلام «رامیار» گفت: دشمن در حوادث اخیر با دروغ‌پردازی و هیجان‌سازی به دنبال هویت‌سوزی و هویت‌سازی براساس فرهنگ غربی بود و تمام سعی و تلاش خود را در جهت از بین بردن ارزش‌ها و هنجارها به کار بست تا به اهداف شوم خود برسد.
کد خبر: ۵۵۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 10November 2022

راهبرد نظام سلطه هویت‌سازی بر اساس فرهنگ غرب استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی در همایش خانوادگی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و خوشاب که امروز در تکیه ابوالفضلی (ع) شهرستان نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان انتظامی و امنیتی در اغتشاشات اخیر همه سختی‌ها را با جان و دل خریدند تا امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهند و افتخار خود را سربازی ولایت می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حوادث اخیر با دروغ‌پردازی و هیجان‌سازی به دنبال هویت‌سوزی و هویت‌سازی بر اساس فرهنگ غربی بود و تمام سعی و تلاش خود را در جهت از بین بردن ارزش‌ها و هنجارها به کار بست تا به اهداف شوم خود برسد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اغتشاشات و فتنه اخیر، دشمنان پس از تحلیل و برنامه‌ریزی‌های زیاد خود پنج گام را از جمله، از بین بردن هویت اصیل و انقلابی و جایگزین کردن هویت جدید جعلی، افترا و تهمت با دروغ‌پردازی، ایجاد شبکه‌های ارتباطی نوین، تصویرسازی نادرست از قضایا و برخی مشکلات در کشور و همچنین هیجان‌سازی، برداشتند تا به وسیله آن‌ها و همراهی عده‌ای فریب‌خورده و با پشتیبانی لحظه‌به‌لحظه رسانه‌ای شبکه‌های معاند کار نظام را یکسره کنند غافل از اینکه مردم بصیر و آگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نشان داده‌اند که با درک درست از شرایط و همچنین دشمن‌شناسی همواره در دفاع از نظام و ارزش‌ها پیشتاز و افتخارآفرین حاضر شده‌اند.

رامیار تأکيد کرد: اساس هرگونه فعالیت و توسعه فراجا نماد امنیت است لذا کسانی که به این قشر بی‌حرمتی کردند در واقع به امنیت بی‌احترامی کرده است. پلیس در اوج مظلومیت علی‌رغم بدرفتاری عده‌ای قلیل اما بااقتدار و باصلابت برای امنیت و آرامش مردم جان‌فشانی و ایستادگی کردند.

وی با اشاره به سخنان و فرمایشات راهگشای فرمانده معظم کل قوا در خصوص فتنه اخیر دشمنان و همچنین حضور حماسی و پرشور مردم خصوص نسل جوان و نوجوان در راهپیمایی ۱۳ آبان بیان داشت: این حضور زمینه‌ساز خلق حماسه و جلوه‌های ویژه از شکوه و عظمت در کنار قدرشناسی از کسانی بود که برای امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و باعث شد دشمنان بار دیگر به اشتباه در محاسبات خود اعتراف و به بصیرت و ولایتمداری اذعان داشته باشند.

رامیار در پایان گفت: خانواده رکن و اساس جامعه و کانون رشد و شکوفایی انسانیت است. بیش از ۲۰ آیه قرآن کریم به بنای مستحکم خانواده اشاره دارد لذا تحکیم خانواده باعث استحکام جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار