رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی:

آزادی قدس آرمان انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «رامیار» گفت: امام خمینی (ره) با نگاه و عمل به آموزه‌های دینی مبنی بر مقابله با مستکبرین و لزوم صیانت از اسلام بر حمایت از آرمان فلسطین که آزادسازی قدس شریف را به‌همراه دارد تأکید کردند.
کد خبر: ۵۱۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 27April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی در نشست هادیان سیاسی فرماندهی انتظامی استان که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: نگاه جمهوری اسلامی ایران به قدس و حضور یکپارچه مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت همه‌جانبه از جریان مقاومت یک نگاه جدی و جهادی است.

وی افزود: دفاع از فلسطین و حمایت از آرمان قدس یک تکلیف فکری، دینی و اعتقادی است که همه آحاد جامعه باید نسبت به این رسالت مهم اهتمام داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید به هیچ وجه اجازه ندهید کفار بر شما راه و غلبه پیدا کنند. امام خمینی (ره) نیز با نگاه و عمل به فرمان آیات قرآن کریم و لزوم حفظ و حراست اسلام بر حمایت از قدس تأکید کردند.

رامیار گفت: لزوم صیانت از امنیت ملی ایران در برابر هرگونه طرح و نقشه دشمنان و آمریکای جنایتکار که قصد از تشکیل نظام صهیونیستی برای سلطه در منطقه می‌باشد، یکی اصول اساسی در حمایت از قدس است، ضمن آن که پاسداشت روز جهانی قدس و مقابله با استکبار و کفر تکلیف است.

وی تصریح کرد: امیدواریم حضور یکپارچه، باشکوه و وحدت‌بخش ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار