رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

جوانان اخلاص را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

حجت‌الاسلام «رامیار» گفت: جوانان ایران اسلامی باید همچون شهدا اخلاص را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و فقط به دنبال جلب رضای خداوند باشند و باامید و اراده‌ای قوی برای خدمت به مردم آماده شوند.
کد خبر: ۵۷۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 04March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان، حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی امروز با حضور در مرکز آموزش شهید مطهری فراجا در شهرستان نیشابور با فراگیران این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام رامیار در این دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام اظهارداشت: در مدت حضورتان در این مرکز باید قدر لحظات را بدانید و ناامیدی را از خود دور کنید.

وی ادامه داد: افرادی مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به آن رتبه و جایگاه رسیدند همچون من و شما بودند اما تلاش را وجهه همت خود قرار دادند و با توکل به خداوند در مسیر تعالی گام برداشتند و به مراتب عالی کمال رسیدند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی باید همچون شهدا اخلاص را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و فقط به دنبال جلب رضای خداوند باشند و باامید و اراده‌ای قوی برای خدمت به مردم آماده شوند.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهید مطهری فراجا توسط حجت‌الاسلام رامیار تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار