معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

راهیابی نمایش «پرسه در نیاز» به جشنواره بین‌المللی مقاومت

«ایرانمهر» از راهیابی نمایش «پرسه در نیاز» به عنوان تنها اثر از استان مازندران به جشنواره بین‌المللی مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ - 12October 2022

انتخاب نمایش «پرسه در نیاز» در جشنواره بین المللی مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران از راهیابی نمایش «پرسه در نیاز» به جشنواره بین المللی مقاومت خبر داد و اظهار داشت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی «سحر محسنی کیاسری» به عنوان تنها نماینده استان از بین ۴۸۰ اثر رسیده به جشنواره، منتخب حضور در این جشنواره شد.

وی افزود: عوامل این نمایش ارزشی که با حمایت معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برای حضور در جشنواره ۲۴مهر به یزد اعزام خواهند شد.

ایرانمهر با بیان اینکه از۴۸۰ اثر خیابانی رسیده به جشنواره ۴۹ اثر به مرحله دوم و ۱۲ اثر به مرحله پایانی این رقابت راه یافتند، گفت: مرحله پایانی هجدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت ۲۶ الی ۲۹ مهر در استان یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: «فاطمه ذوالفقاری»، «مهدیس رجبی»، «مهدیس بابایی» بازیگران، «مانی همتی» دستیار کارگردان و مدیر صحنه، «سحر محسنی» طراح فضا و لباس، «علی ربیحاوی» بازیگردان، «هادی احمدی» موسیقی، «محمد صادق قادی» منشی صحنه و «بهنام اسلامی» طراح پوستر این نمایش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار