مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبر داد؛

عقد تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید فارس و اداره کل بهزیستی استان

«بیانی» گفت: در راستای ارتباط موثر و گسترش فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و اداره کل بهزیستی فارس امروز تفاهم‌نامه همکاری میان این دو اداره کل به امضا رسید.
کد خبر: ۵۵۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 12October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز (چهارشنبه) با اعلام خبر امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و اداره کل بهزیستی در دفتر بنیاد شهید استان فارس اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با «محمدرضا هوشیار» مدیر کل بهزیستی فارس در راستای ارتباط موثر و گسترش فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک میان این دو اداره کل به امضا رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خاطرنشان کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه سبب بهبود و تسریع در همکاری در رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در صورت مداخله درمانی از طریق مراکز اورژانس اجتماعی، برگزاری همایش‌های مشترک، فعال‌سازی کمیسیون پیشگیری از آسیب مواد مخدر، برگزاری جلسات آموزش خانواده، استفاده از ظرفیت مشاوره ژنتیک، معرفی افراد به مراکز مشاوره تخصصی و استفاده از وام اشتغال بهزیستی خواهد شد.

ابراهیم بیانی افزود: این اقدامات در قالب به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های تخصصی، فکری، منابع مالی و انسانی، امکانات آموزشی، فضای فیزیکی، کتابخانه ای و تامین تجهیزات و امکانات محقق می‌شود.

بیانی در پایان گفت: این تفاهم نامه به مدت ۳ سال معتبر است و در صورت رضایت طرفین تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار