دیدار رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با خانواده شهید طباطبایی

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با خانواده معظم شهید علیرضا طباطبایی دیدار کرد.
کد خبر: ۵۵۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 14October 2022

دیدار رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با خانواده شهید طباطباییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش به همراه مسئولین بنیاد شهید منطقه هفت تهران با حضور در منزل شهید سرافراز علیرضا طباطبایی با مادر و خواهر این افسر قهرمان نیروی زمینی دیدار کرد.

امیر فولادی بیان کرد: بنده در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام با این شهید بزرگوار و سید جلیل القدر هم دوره بودم، چنان صفای باطن و خلوص بالایی داشت که همه را مجذوب خود می‌کرد. با آن قد رشید و تنومندی، در نماز که می‌ایستاد می‌شد خضوع و خشوع بنده را در پیشگاه خداوند متعال در این شخصیت ملاحظه کرد. با حسن خلقش همه را دور خود جمع می‌کرد، واقعاً این حقیقت داشت که شهدا را از بین ما سوا کردند، شهید اخلاص عزیزمان سلیمانی چه زیبا گفت که اول قدم در شهادت شهید بودن است، این‌ها در زندگی دنیایی هم شهید بودند، از گردان ما ۲۷ نفر از هم دوره‌ها شهید شدند، خداوند متعال ان‌شاءالله به ما هم توفیق ادامه راه شهدا را بدهد.

شهید سرافراز علیرضا طباطبایی افسر یگان مهندسی آجا بود که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶در ارتفاعات قلاویزان در کنار دو تن از شهدای وظیفه در هنگام پاکسازی معابر مین گذاری شده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها