شهادت جوان فلسطینی در شمال رام‌الله توسط نظامیان صهیونیست

براساس اعلام منابع فلسطینی، یک جوان جمعه شب در نزدیکی اردوگاه جلزون در شمال رام‌الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۵۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 15October 2022

شهادت جوان فلسطینی در شمال رام‌الله توسط نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک جوان فلسطینی جمعه شب در نزدیکی اردوگاه جلزون در شمال رام‌الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.

منابع عبری زبان نیز اعلام کردند که این جوان فلسطینی با نیرو‌های اسرائیلی وارد درگیری مسلحانه شد و در نهایت در جریان این درگیری، هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

این منابع گفته‌اند که ظاهراً یک جوان دیگر نیز همراه این جوان شهید فلسطینی بوده که او نیز زخمی شده، اما از محل متواری شده است.

روزنامه عبری زبان معاریو هم به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این دو جوان فلسطینی اقدام به تیراندازی به سمت شهرک بیت ایل در شمال رام‌الله کرده بودند که طی آن یک شهرک‌نشین اسرائیلی زخمی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که به سمت این دو جوان فلسطینی تیراندازی کرده که در نهایت یکی از آن‌ها به شهادت رسیده و دیگری نیز از محل متواری شده است.

اوضاع در فلسطین اشغالی و کرانه باختری به شدت پرتنش است. روز گذشته همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند و وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر در قدس اشغالی هم بامداد روز جمعه، نظامیان صهیونیست به شکل گسترده‌ای مستقر شده‌اند.

این در حالی است که ۲۱ فلسطینی و دو شهرک نشین صهیونیست در جریان درگیری‌های شدید در مناطق مختلف قدس اشغالی زخمی شدند. نظامیان صهیونیست ۱۸ فلسطینی را هم دیشب بازداشت کردند تا شمار بازداشت شدگان طی دو روز گذشته به ۴۱ نفر برسد.

این درحالی است که ده‌ها جوان فلسطینی به خیابان‌های قدس اشغالی آمده و با آتش زدن لاستیک خیابان را بستند و نظامیان صهیونیست هم بارانی از گلوله پلاستیکی و نیز گاز اشک آور وبمب‌های صوتی به سوی آن‌ها شلیک کردند.

مناطق مختلف قدس اشغالی هم شاهد اعتصاب بود و مراکز آموزشی وتجاری در همبستگی با فلسطینی‌ها تعطیل شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همه روزه به بهانه‌های مختلف به خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری یورش می‌برند و آنان را بازداشت می‌کنند. رژیم صهیونیستی در چارچوب قانون بازداشت اداری، فلسطینی‌ها را بدون ارائه هیچ سند و مدرک، حتی بدون طرح اتهام مشخصی تا پنج سال زندانی می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار