نماینده ولی فقیه در سپاه:

برخی خواص در فتنه اخیر سقوط کردند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه برخی خواص در فتنه اخیر سقوط کردند، گفت: این فتنه را هم باید مانند فتنه‌های گذشته خنثی کنیم و بهترین کار در این زمینه، استفاده از جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۵۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 15October 2022

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (شنبه) در جمع پیشکسوتان سپاه تهران بزرگ، درباره فتنه اخیر اظهار داشت: باید این فتنه به وجود می‌آمد تا ویروس‌ها بیرون بیایند؛ چون برخی خواص کشور در این فتنه نیز همچون فتنه ۸۸ سقوط کردند، اما مردم ثابت‌قدم ماندند و هم‌چون گذشته پایبندی خود را به نظام ثابت کردند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: الان این فتنه را هم باید مانند فتنه‌های گذشته خنثی کنیم و بهترین کار در این زمینه استفاده از جهاد تبیین است؛ در این جهاد می‌بایست مشخص کنیم که این فتنه هم کار آمریکا است؛ زیرا از حدود یک سال گذشته هدف خود را سرنگونی نظام دینی ایران به هر قیمتی عنوان می‌کنند و برای آن هم چند راهکار تعیین می‌کنند.

وی افزود: توسعه اقدامات خرابکارانه و پشتیبانی همزمان از اغتشاشگران، تشدید حملات سایبری، انجام همزمان عملیات نظامی در سوریه، بهره‌برداری از عصبانیت مردم، تبدیل شدن موضوع حجاب به مرکز ثقل عملیات اجرایی، تشکیل اتاق جنگ در داخل ایران، لزوم ارتباط‌گیری سلولی لیدرها، ارائه راهکار‌هایی برای ساخت مواد منفجره در ایران، خبرسازی و ایجاد احساس تنفر در مردم علیه نظام، و سلب امنیت از بسیج و فراجا، برخی از راهکار‌های تعیین شده از سوی دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، سوء استفاده دشمن از تفکرات افرادی مانند سعید حجاریان و مصطفی تاجزاده در زمینه حجاب و مسئله زن را از دیگر راهکار‌های دشمن برای آسیب زدن به نظام اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: کارگردان، طراح و فرمانده این فتنه‌ها آمریکاست؛ لذا این جوانانی که به خیابان‌ها می‌آیند و علیه نظام اقداماتی را انجام می‌دانند، بدانند در حال تبدیل شدن به هنرپیشه دست آمریکا هستند. این موضوع را دشمنان از وقایع صدر اسلام آموختند؛ زیرا می‌گویند کفار و مشرکین هرگز موفق نمی‌شوند که اسلام را سر ببرند، اما مسلمانان صحابه پیغمبر (ص) سر اسلام را می‌برند؛ لذا امروز آمریکایی‌ها دنبال همین موضوع هستند.

وی همچنین عنوان کرد: انقلاب چون زنده است، دشمن دارد؛ آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند؛ این انقلاب اگرچه با مشکلات اقتصادی مواجه است و سوء مدیریت در گذشته داشته و بعضاً امروز هم دارد و کمر مردم در زیر فشار‌های اقتصادی خم شده، اما همین کمر خمیده آنجایی که قرار باشد در برابر آمریکا بایستد، ستونی استوار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز در جبهه استکبار آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشور‌های عربی وابسته، خودفروختگان داخلی، منافقین، کومله، دموکرات و بعضی از منفعلین داخلی حضور دارند، اما از این‌ها گذشته باید خیلی مراقب نفاق جدید باشیم؛ این نفاق جدید باید در چنین فتنه‌هایی لو برود؛ حال تفاوتی نمی‌کند که نفاق جدی در لباس روحانیت، استاد دانشگاه یا هنرمندان باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ بسیاری از خواص برخلاف عموم مردم دچار لغزش شدند، افزود: دشمنان ما هرچند جنگ احزاب را علیه ما آغاز کردند، اما بدانند مردم کشورمان، مردم مدینه زمان پیغمبر (ص) و عراق زمان علی بن ابی‌طالب (ع) نیستند، بلکه مردمی هستند که در پشتیبانی از نظام ثابت‌قدم هستند؛ البته در مقابل، رژیمی که می‌خواست نیل تا فرات را بگیرد، امروز فقط در پی حفظ موجودیت خود است و از سوی دیگر، آمریکایی‌ها هم نگران هستند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب الله در لندن و واشنگتن را بدهد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از پیشکسوتان سپاه باید بتوانند چندین بسیجی طراز انقلاب تربیت کنند، گفت: اینکه در جایی با لیدری خانمی، یک برادر پاسدار و یک بسیجی طلبه را که می‌خواستند جلوی شعارنویسی آن‌ها را بگیرند به ضرب گلوله به شهادت می‌رسانند، نمی‌تواند این انقلاب را با شکست مواجه سازد، چون شهادت را «عند ربهم یرزقون» می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: دنیای استکبار در فتنه ۸۸ زمانی تیر خلاص را خورد که به مقدسات دینی تعرض کرد و امروز هم بدانید با آتش زدن قرآن و خیمه امام حسین (ع)، معاندان مرگ خود را سرعت بخشیدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها