رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

«آجا» از مقتدرترین ارتش‌‎های دنیاست

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین، مؤمن‌ترین، پاک‌ترین و رزم‌آورترین ارتش‌‎های دنیاست.
کد خبر: ۵۵۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 15October 2022

ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین ارتش‌‎های دنیا استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت ۲۴ مهرماه سالروز تأسیس این سازمان، اظهار داشت: بدون پشتیبانی‌ها و همکاری‌های کل مجموعه ارتش اقدامات انجام شده در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و افتخارات به دست آمده برای این سازمان میسر نبود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: اگر بنا باشد همه اقدامات فرهنگی که در خانواده بزرگ ارتش انجام شده را به تفصیل بیان کنیم، باید ساعت‌ها درباره آن‌ها صحبت شود تا با عمق کار فرهنگی که در ارتش شده باخبر شویم.

وی ادامه داد: طلایه‌داران و پرچم‌داران فرهنگی ارتش کار‌های عظیمی را در سطح کارکنان و خانواده‌ها انجام می‌دهند که تأثیرات این کار‌های فرهنگی را در تمامی حوزه‌ها خصوصاً در توان رزمی بالا و پای کار بودن و در سلامت فکری، فرهنگی و عملی ارتش شاهد هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین، مؤمن‌ترین، پاک‌ترین و رزم‌آورترین ارتش‌‎های دنیاست. این ارتش نظیری در دنیا ندارد و همه این‌ها محصول کار‌های متعدد فرهنگی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار