پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به‌مناسبت روز عقیدتی‌سیاسی ارتش؛

تفکر انقلابی در ارتش با ایجاد سازمان عقیدتی سیاسی تحکیم یافت

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 15October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: 

۲۴ مهرماه در تقویم کشورمان، به نام روز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نامگذاری شده است و یادآور صدور فرمان تاریخی و حکیمانه بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر تأسیس این نهاد انقلابی است.  

بی‌شک تفکر ارزشی و انقلابی در ارتش ولایتمدار ایران اسلامی با ایجاد سازمان عقیدتی سیاسی تحکیم و استمرار یافت و پایه‌گذاری این نهاد یکی از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی بود که روح معنویت و حرکت به سوی الی‌الله را در کالبد ارتش مکتبی کشورمان دمید.

تربیت نیروهای متعهد و انقلابی، رشد و تعالی معنوی، ارتقاء بصیرت سیاسی و تقویت روحیه اخوت دینی در میان کارکنان ارتش همیشه قهرمان ایران اسلامی، تنها گوشه‌ای از حاصل چهار دهه فعالیت جهادی و خستگی‌ناپذیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بوده و گواهی است بر خلوص و تعهد امانتدارانی صادق و پیشکسوتانی لایق که در جبهه فرهنگی، بی‌هیچ مضایقه‌ای گام برداشته‌اند.

این نهاد در دوران هشت سال دفاع مقدس با تغذیه روحی و معنوی رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت و هم‌اکنون نیز رسالت سنگینی در گام دوم انقلاب به‌ویژه در زمینه جهاد تبیین برعهده دارد که با یاری خداوند متعال و پیروی آگاهانه و بصیرت‌مندانه از منویات فرماندهی معظم کل قوا در ایفای این تکلیف الهی سربلند و موفق خواهد بود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای مکتب حماسه و ایثار خاصه شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سالروز تأسیس این نهاد را به کارکنان متعهد و تلاشگر آن تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون در سایه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز آرزومند است.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار