رئیس سازمان بسج سازندگی کشور:

«وحدت» رمز پیروزی بر دشمنان است

سردار «زهرایی» «وحدت» را رمز پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: زمانی که دشمن را شناختیم با هم وحدت خواهیم داشت و این وحدت علیه دشمن خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 15October 2022

«وحدت» رمز پیروزی بر دشمنان/ باید دشمن را بشناسمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (شنبه) در مراسم افتتاحیه 452 کارگاه اشتغالزایی خرد و خانگی در استان خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: باید دشمن را خوب بشناسیم تا با وجود همه اختلافات در مقابل آنان وحدت داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به وحدت، بیان داشت: وحدت اسلامی موضوع مشترک امت اسلامی است اما متأسفانه دشمن روی نقاط ضعف ما کار کرده و از این مهم سوءاستفاده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه باید دشمن را خوب شناخته و ببینیم در مقابل جبهه اسلامی چه جبهه و اختلافی شکل گرفته است، مطرح کرد: زمانی که دشمن را شناختیم با هم وحدت خواهیم داشت و این وحدت علیه دشمن خواهد بود.

سردار زهرایی بر ضرورت نهادینه کردن فرآوری زرشک به عنوان محصول مزیت‌دار شهرستان درمیان و استان خراسان جنوبی تأکید کرد و افزود: زرشک ۱۲ فرآوری شامل آبنبات، نوشابه، لواشک، نکتار و غیره دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: مسئولان باید با ارائه تسهیلات و همچنین تسریع روند اداری طرح‌ها، زمینه‌ساز راه‌اندازی صنایع فرآوری در روستا‌ها شوند تا ماندگاری مردم در روستا‌ها بیشتر شود و مهاجرت معکوس نیز کلید بخورد.

رئیس سازمان بسج سازندگی کشور همچنین از فرمانداران خواست برای حل مشکلات آب و آسفالت راه‌های روستایی همکاری بیشتری با بسیج سازندگی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار