در پیامی؛

فرمانده «نزاجا» سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت

امیر سرتیپ حیدری در پیامی، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ - 15October 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی، ۲۴ مهرماه سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی
ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حضور مجموعه‌ای به نام عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، یکی از الهامات الهی و از برکات پروردگار بر امام بزرگوار ما بود. مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به پشتوانه غنی فکری و معنوی روحانیت معظم و معزز توانسته است در عرصه‌های مختلف از ارزش‌های انقلاب اسلامی، جانانه دفاع کند و در جهت ارتقای سطح کاری و معنویت کارکنان ارتش گام‌های اساسی بردارد.

زمانی که معاندین و منافقین، شعار «انحلال ارتش» را سر دادند و در تلاش بودند تا انقلاب نوپای اسلامی ایران شکل نگیرد، هوشیاری و بصیرت بالای مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) به منظور پیشنهاد تشکیل نهاد سیاسی ایدئولوژیک (سازمان عقیدتی سیاسی) و در نهایت با تصویب و صدور فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تأسیس این نهاد مقدس، تیر خلاصی بر پیکره بدخواهان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸، به منظور ایفای نقش مؤثر و قدرتمند در حوزه‌های، نظارت بر حفظ و اجرای موازین اسلامی، ارائه آموزش‌های عقیدتی و سیاسی، ارتقای بینش دینی، مکتبی و سیاسی کارکنان ارتش، انتشار نشریات، کتاب‌ها و دیگر محصولات فرهنگی و هنری و انجام کلیه وظایف روابط عمومی در ارتش، حقیقتاً موجب توسعه باور‌های دینی و سیاسی و بصیرت‌افزایی کارکنان شده، چهره ارتش را به نور معنویت مزین نموده و مدال افتخار «شجره طیبه» را بر سینه این سازمان مردمی و ولایتمدار نصب کرده است.

اینجانب فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را خدمت جنابعالی و آحاد کارکنان پرتلاش این نهاد مکتبی و ولایی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منّان، توفیق خدمات مخلصانه در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و استمرار حرکت در طریق تمدن‌ساز شهدای گرانقدر، در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت رهبری‌ حکیمانه و داهیانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار