رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در جمع خبرنگاران:

مردم موتور محرک اقتصاد هستند

سردار «زهرایی» گفت: مردم در عرصه اقتصاد موتور متحرک هستند و اگر نقش‌آفرین شوند، کارهای بسیاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ - 15October 2022

مردم در اقتصاد موتور متحرک هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (شنبه) در حاشیه جشنواره مردمی زرشک در قهستان شهرستان درمیان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نهضت خدمات مؤمنانه چند سال است که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور راه‌اندازی شده و امروز نیز در شهرستان درمیان با همکاری کمیته امام (ره)، فرمانداری شهرستان و سایر نهادها و خیران 94 سری جهیزیه برای زوج‌های جوان تهیه و توزیع شد.

سردار زهرایی بیان کرد: محصولات مزیت‌دار زرشک در استان خراسان جنوبی نه‌تنها نبض تپنده اقتصاد استان است، بلکه به شاهرگ حیاتی مردم و کشاورزان وصل است و مردم در پنج شهرستان به زرشک نیاز دارند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: زرشک از جمله محصولات مزیت‌دار منطقه است و باید تکمیل زنجیره ارزش شامل تأمین، تولید، صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و بازاریابی آن را انجام دهیم که در این زمینه به خوبی عمل نشده است.

سردار زهرایی با بیان اینکه مردم در عرصه اقتصاد موتور متحرک هستند و اگر نقش‌آفرین شوند، کارهای بسیاری انجام می‌شود، تبیین کرد: جشنواره مردمی زرشک نیز نشان می‌دهد مردم باید بخواهند و پای کار بیایند.

وی تبیین کرد: پیگیری‌هایی در خصوص راه‌اندازی مجتمع فرآوری زرشک با مسئولان استانی و کشوری در استان انجام داده‌ایم که با راه‌اندازی این مرکز از خام‌فروشی این محصول با ارزش جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: برای تکمیل زنجیره ارزش نیز باید به سراغ بهداشتی کار کردن برویم که در این راستا سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد، بنیاد علوی و استانداری می‌توانند از محل تبصره 16 و 18 به مردم تسهیلاتی ارائه بدهند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار