شهید مولایى: امام و اسلام را یاری کنید

شهید حجت‌الله مولایى بیغشى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «تا می‌توانید امام عزیز و اسلام عزیز را یارى کنید که ما هر چه داریم از این امام بزرگوار و اسلام عزیز است.»
کد خبر: ۵۵۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ - 16October 2022

شهید مولایى: امام و اسلام را یاری کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید حجت‌الله مولایى بیغشى

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلو ا فى سبیل الله امواتا بل احیا ء عند ربهم یرزقون؛ و مپندارید کسانى که در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه آنان زنده اند و نزد خداى خود روزى مى خورند ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

یارى کنید دین خدا را تا یارى کند شما را و استوار گرداند قدمهایتان را.

با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران امام خمینى و با سلام و درود به شهداى گلگون‌کفن دین مبین اسلام از صدر اسلام تا کربلاى حسینى و از کربلاى حسینى تا کربلاى خمینى.

بی‌عشق خمینى نتوان عاشق مهدى شد و تا عاشق مهدى نشوى کربلا را نخواهى دید. بارپروردگارا! انبیا و امامان و اولیا وعده داده‌اند که راه شهدا راه حق است و من به سوى تو می‌آیم و راه تو را پیش گرفته‌ام.

خداوندا! من چیزى ندارم هر چه دارم از آن توست از مال و آرزوهاى دنیوى گذشتم و جان خودم را به تو هدیه کردم پروردگارا! جز راه تو راهى دیگر براى رهایى نمى یابم، خداوندا! راه تو را با میل و رضا پذیرفتم و کسى مرا به این کار وادار نکرده جز رضای تو.

حال با پدر و مادرم و برادرانم سخنى دارم، مادر مهربانم اول سلام مرا بپذیر مادرجان اگر شهید شدم مبادا بیش از حد گریه کنى مادر مهربان فقط امام را دعا کن.

پدر رنج کشیده‌ام، براى من زیاد گریه نکن من که از على اکبر امام حسین (ع) بهتر نیستم او در راه خدا و در رکاب امامش شهید شد من هم مثل او در راه حق کشته شدم پدر عزیزم! اصلا ناراحت نباش و افتخار کن که پسرت این راه را انتخاب کرد.

پدر و مادر عزیزم مرا حلال کنید که نتوانستم خدمتى به شما بکنم می‌دانم که چه زحمت‌هایى براى من کشیده‌اى تا مرا به این سن و سال رسانیدى ولى یارى دین خدا و عشق حسین (ع) و عشق امام زمان (عج) و از همه گذشته عشق به لقاءالله بود که مرا به این وادى کشاند هم اکنون که براى آزادى کربلا و قدس عزیز به پیش می‌رویم به شما می‌گویم تا کربلا آزاد نشود و مرقد مطهر امام حسین (ع) را زیارت نکنم هرگز برنمی‌گردم مگر اینکه در این راه کشته شوم و جنازه‌ام برگردد.

برادران عزیزم راه مرا ادامه دهید و تا می‌توانید امام عزیز و اسلام عزیز را یارى کنید که ما هر چه داریم از این امام بزرگوار و اسلام عزیز است.

در نهضت حسینى گر جمله جان سپاریم                روح خدا خمینى دست از تو برنداریم»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار