رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

افزایش روزافزون رویش‌های معنوی در ارتش جمهوری اسلامی

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: روز به روز شاهد رویش‌های معنوی و ارزشی در ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم و از این پس این رویش‌ها بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 16October 2022

سازمان عقیدتی سیاسی موجب تقویت اراده‌های آهنین رزمندگان ارتش شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حرم امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با پیشنهاد مقام معظم رهبری و تصویب امام خمینی (ره) شکل گرفت. از زمانی که این سازمان در ارتش مستقر شده به فرمایش امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب برکات بسیاری برای ارتش در حوزه معنویت‌افزایی، بصیرت‌افزایی سیاسی و تقویت اراده‌های آهنین رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان اسلام داشته است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: الحمدلله ما روز به روز شاهد رویش‌های معنوی و ارزشی در ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و هستیم و از این پس این رویش‌ها بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رهبر انقلاب به مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تاکیده کرده بودند، یادآور شد: در لبیک به فراخوان رهبر انقلاب، کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مشارکت ۷۸ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند که ۳۰ درصد بالاتر از حد نصاب جامعه بود. علاوه بر مشارکت بالا، جهت‌گیری صحیح در رای به جبهه انقلاب نیز قابل ملاحظه بود.

وی ادامه داد: اینکه ما می‌بینیم ارتش جمهوری اسلامی ایران اولاً مشارکت فوق‌العاده و فراوان در انتخابات داشته و ثانیاً رای‌شان بیشتر به جبهه ولایی بوده است، نشان می‌دهد که از یک بصیرت انقلابی بالایی در تراز ارتش جمهوری اسلامی ایران برخوردار شده است تا جایی که رهبر انقلاب فرمودند «امروز ارتش یک نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌شود آن را سر دست گرفت و به ملت و بلکه به جهان نشان داد».

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: ان‌شاءالله ما در گام دوم انقلاب اقدام‌های مؤثرتر، بیشتر و ارزشی‌تر در این زمینه برداریم و به انتظارات امامین انقلاب در ارتقای معنویت در ارتش به خوبی عمل کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار