رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

فتنه‌انگیزان به اهداف خود نخواهند رسید/ رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: از دلایل توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، این است که بتوانند فشار‌های جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی را کاهش دهند؛ اما این رژیم محکوم به نابودی است.
کد خبر: ۵۵۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 16October 2022

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن بیست و چهارم مهرماه سالروز تاسیس این سازمان اظهار داشت: تجدید عهد یعنی ما یک عهدی از قبل داشتیم و با تجدید دوباره، می‌خواهیم اعلام کنیم بر آن عهدی که بستیم، هستیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ما تا پایان عمر خود پای آرمان‌های امام راحل می‌مانیم و لحظه‌ای از این کار غفلت نمی‌کنیم. این کار را با اطاعت محض از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ادامه خواهیم داد و کوچک‌ترین تردیدی در ادامه راه نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نکرده و نخواهیم کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: آن روزی که با پیشنهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تصویب امام خمینی (ره) سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاسیس شد، اهدافی برای این سازمان ترسیم شده بود. همکاران ما از همان روز‌های ابتدایی تاسیس سازمان تا همین امروز، در حال انجام ماموریت‌های محوله خود هستند تا به اهداف و انتظاراتی که مدنظر امامین انقلاب بوده دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: قول می‌دهیم هرآنچه در توان داریم مثل گذشته پای کار بیاوریم و در مسیر آرمان‌های امام راحل و اهداف تعیین شده برای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جهادی، انقلابی و ولایی مثل گذشته عمل کنیم. ما این مورد را در ۴ دهه گذشته ثابت کردیم و یقینا قوی‌تر، مصمم‌تر و محکم‌تر از گذشته عمل خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: بیست‌وچهارم مهرماه یک نقطه عطف در ارتش است. سازمان عقیدتی سیاسی کار‌های بزرگی را از زمان تاسیس خود انجام داده و خوشبختانه توانسته رضایت امامین انقلاب را کسب نماید. در حکم انتصاب روسای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از ابتدا تاکنون هر بار نکات و اهداف مختلفی برای سازمان تعیین شده که اگر به آن‌ها توجه کنیم متوجه هدف تاسیس سازمان می‌شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: یک راه دیگر برای پی بردن به هدف تاسیس سازمان، مرور بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. امام خمینی (ره) فرمودند: «نقش عقیدتی سیاسی برای رساندن ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقطه مطلوب بسیار تاثیرگذار است، چون اعتقاد و ایمان قلبی نقش سازنده‌ای در تقویت ارتش دارد.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم فرموده‌اند: «امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم متدین‌تر از همیشه است و هم کارآمدتر از همیشه است.»

حجت‌الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: از این دست فرمایشات از امامین انقلاب بسیار زیاد بیان شده و نتیجه‌گیری‌ها نشان می‌دهد امامین انقلاب از عملکرد سربازان فرهنگی خود در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و مجموعه بزرگ و وزین رضایت دارند. البته این تکلیف ما را برای انجام امور محوله سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: فتنه‌انگیزان می‌دانند که با نقشه‌ها و طرح‌های شوم خود به جایی نخواهند رسید. آن‌ها با این کار‌ها می‌خواهند خدمات ارزشمند دولت مردمی آیت‌الله رئیسی از جمله رشد شاخص‌های اقتصادی، مهار کرونا، تثبیت قیمت کالا‌های اساسی و عضویت در سازمان همکاری‌های شانگ‌های را تحت شعاع قرار دهند. دشمن می‌ترسد که دولت با این اقدامات در مردم امیدآفرینی کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: عده‌ای دیگر هم برای خوش‌خدمتی دست به فتنه و ایجاد مزاحمت برای ملت ایران می‌زنند. آن‌ها این کار‌ها را می‌کنند که پول بیشتری از حامیان خارجی خود بگیرند، چون اگر این اقدامات را نکنند حساب‌های‌شان خالی می‌ماند. دلیل بعدی طراحی فتنه‌ها تحریک و فشار به کشور ما برای سازش با دشمن به جای مقاومت در برابر آن‌ها است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: دلیل دیگر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، این است که بتوانند فشار‌های جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی را کاهش دهند؛ اما این رژیم چه بخواهند و نخواهند محکوم به نابودی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها