معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

حضور رژیم صهیونیستی در منطقه تهدید جدی است

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه یک تهدید جدی است، گفت: در این شرایط اگر یک همکاری نزدیک بین نیرو‌های مسلح کشور‌های منطقه شکل بگیرد، می‌تواند زمینه‌های لازم و کافی برای دیپلماسی و امنیت این منطقه را به وجود بیاورد.
کد خبر: ۵۵۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ - 16October 2022

حضور رژیم صهیونیستی در منطقه تهدید جدی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه امروز در جمع نخبگان آذربایجان شرقی، با بیان این‌که رزمایش «ایران مقتدر» در منطقه شمال‌غرب کشور با همکاری برادران ارتشی و سپاهی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رزمایش یکی از تمرینات جدی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار پورجمشیدیان افزود: سالیانه رزمایش‌های متفاوتی برگزار می‌کنیم و اهمیت منطقه ارس به‌عنوان یکی از نقاط مرزی، اهمیت رزمایش را بیشتر می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر این‌که ثبات مرز‌های شمال‌غرب و ارس برای ما فوق العاده مهم است، گفت: جمهوری آذربایجان و ارمنستان تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند، اما برخی اتفاقاتی که در آنجا رخ می‌دهد، تهدید است.

این مقام مسئول حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه قفقاز را تهدیدی برای کل مردم منطقه دانست و تأکید کرد: نباید ساده از کنار این موضوع رد شویم.

وی با اشاره به این‌که نباید مرز‌های این منطقه جابجا شود، یادآور شد: بخش قابل توجهی از اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در گرو این کریدور (راهگذر) است و نمی‌توانیم نسبت به تهدید‌ها بی تفاوت باشیم.

سردار پورجمشیدیان حضور بیگانگان در این منطقه را غیرقابل قبول دانست و ادامه داد: هر رزمایشی که برگزار می‌شود، پیامی دارد؛ ما به دنبال صلح هستیم و اگر بی تفاوت باشیم، ناامنی را به این منطقه خواهند آورد.

معاون هماهنگ‌کننده نزسا عنوان کرد: اگر اختلافی هم در منطقه باشد، نباید با درگیری و جنگ حل شود و می‌توان با تعامل و گفت‌وگو مسائل را حل کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار