شهید «حسین عارفی»:

حجاب سرمایه‌ای ‌که اسلام برای زنان قائل شده است

شهید «حسین عارفی» در وصیت‌نامه خود آورده است: از خواهران خود می‌خواهم كه آن سرمايه و ارزشی كه خداوند متعال و اسلام عزيز برايشان قائل گرديده ‌و آن ارزش حفظ حجاب است و اين ارزش و وقار خويش حفظ کنند.
کد خبر: ۵۵۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹ - 20October 2022

حجاب سرمایه ای است که اسلام برای زنان قائل شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از کرمان، «حسین عارفی» در سال ۱۳۴۶ در روستای جفریز از توابع شهرستان بافت متولد شد. تحصیلات ابتدائی را در همان روستا سپری کرد وسپس وارد مدرسه راهنمایی آیت‌الله طالقانی گوغر شد.

وی با شروع جنگ تحمیلی به صف رزمندگان پیوست و در عملیات مختلف از جمله رمضان و کربلای ۲ و ۳ و ۵ شرکت کرد و سرانجام در عملیات کربلای ۵ و در منطقه عمومی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «حسین عارفی»:

حال که عزم سفر کرده ام که یا در این سفر ماموریت حیات جاوید (اخروی) نصیبم می‌گردد و با حیات دنیوی هر چه مشیت الهی است و اگر حیات جاوید نصیبم شد، از شما ملت عزیز و ارجمند می‌خواهم که به رهنمود‌های امام عزیزمان این سرمایه‌ی خدایی که به ما عنایت شده است و راه او را روش قرار دهید.

همان طوری که قرآن می فرماید انا لله وانا الیه راجعون ما از خدائیم و باز گشتمان نیز بسوی خدا است پدر مهربانم پیام من نسبت به شما این است که در مرگ من گریه نکنید زیرا که شهید گریه ندارد، زیرا من خودم این را انتخاب کرده ام و این راه، راه انبیاء است، همان راه حسین بن العلی (ع) که در آن درس آزادی، شجاعت و شهامت و شهادت است.

شما افتخار کنید که چنین فرزندی تربیت کرده اید ودر راه اسلام فدا کردید و شما باید هم چنان صبر واستقامت داشته باشید، مبادا گریه کنید که دشمن با گریه کردن شما شاد می‌شود و من طلب عفو و بخشش از شما دارم، زیرا که شما رنج‌های فراوان نسبت به من تحمل کرده اید و من نتوانستم آن دین شما را جبران کنم و تقوا را پیشه سازید.

نماز بخوانید و دعا برای رزمندگان و جان امام کنید که خدا به شما اجر می‌دهد و از برادران عزیز و ارجمند و کسانی که قدرت و توانائی رزمیدن و جنگیدن را دارند، می‌خواهم که در جبهه‌ی جنگ اسلام حضور داشته باشند و در مرگم استوار و صابر باشند و امیدوارم که بتوانید راه این حقیر را ادامه دهید و آن اسلحه‌ی خونینی که از دستم افتاد بردارید و راهم را ادامه دهید و طلب عفو وبخشش از همگی شما دارم.

از خواهران خود میخواهم که آن سرمایه و ارزشی که خداوند متعال و اسلام عزیز برایشان قائل گردیده است و آن ارزش حفظ حجاب است و این ارزش و وقار خویش حفظ نمایند امید است که مورد توجه همگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار