معاون هماهنگ کننده فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تولید بخش اعظمی از تجهیزات فراجا توسط نخبگان داخلی

سردار نوری نژاد گفت: بخش اعظمی از تجهیزات مورد استفاده در فراجا توسط نخبگان فراجا و بخشی توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶ - 18October 2022

تولید بخش اعظمی از تجهیزات فراجا توسط نخبگان داخلیسردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده انتطامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایپاس اظهار داشت: یکی از اهداف نمایشگاه ایپاس آشنایی شرکت‌ها، تولیدکنندگان، ادارات، وزارتخانه‌ها و مردم با تحهیزات امنیتی است.

سردار نوری‌نژاد افزود: امروز در زندگی شهری ما نیازمند تجهیزات ایمنی و امنیتی هستیم.

معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: فرماندهی انتظامی کل کشور نیز با توجه به ماموریت‌ها که تامین نظم و امنیت است از تجهیزات به نمایش گذاشته شده استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از تجهیزات مورد استفاده در فراجا توسط نخبگان فراجا و بخشی توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید می‌شود.

سردار نوری‌نژاد اظهار داشت: قطعا شرکت کنندگان در نمایشگاه پس از اتمام این نمایشگاه برای تامین تجهیزات با ادارات و سازمان‌ها تفاهم‌نامه‌های مختلفی امضاء خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده فراجا در خصوص تولید دستگاه‌های ایکس ری گفت: خوشبختانه امروز وزارت دفاع و سایر شرکت‌ها در این خصوص تولیدات متنوعی داشتند و فراجا نسبت به نیاز از آن‌ها خریداری و به‌کارگیری کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار