فرمانده نیروی زمینی ارتش:

«نزاجا» به تهدیدات در هر سطحی پاسخ می‌دهد

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش به مرز خودکفایی رسیده است و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطحی را دارد.
کد خبر: ۵۵۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 18October 2022

«نزاجا» به تهدیدات در هر سطحی پاسخ می‌دهدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از تیپ ۲۷۷ شهید تولایی قوچان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ آمادگی رزمی در دنیا سراغ نداریم که متکی به توان داخلی آن کشور باشد و اگر ارتش کشوری در تولید تسلیحات به خودکفایی نرسیده باشد، نمی‌تواند ادعای آمادگی رزمی کند.

امیر حیدری افزود: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در تولید انواع تسلیحات و در ۲۳ رسته نیروی زمینی خودکفا شده و آمادگی دفع هرگونه تجاوز به میهن اسلامی را باکیفیت بسیار بالا دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: اکنون نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.

وی ادامه داد: نزاجا مسئولیت حفظ تمامیت ارزی و استقلال کشور را بر عهده دارد و برای انجام این مأموریت آمادگی کاملی هست.

فرمانده نزاجا در زمینه ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان و احداث منازل سازمانی و شخصی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۵۳ واحد خانه‌ سازمانی در منطقه شمال شرق کشور احداث یا در مرحله ساخت قرار دارد و در زمینه منازل شخصی اسامی آماده و در حال رایزنی با شرکت‌های سازنده و تعاونی‌ها هستند.

امیر حیدری امنیت را پایه، اصل و اساس کار دانست و افزود: شهید مسلم جاویدی مهر جز انسان‌های شریف و ولایت مداری بود که در این زمینه امنیت احساس مسئولیت کرد و این جانباز عزیز که سابقاً بخشی از بدن خود را تقدیم نظام کرده بود امروز هم جانش را تقدیم انقلاب کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: تیپ ۲۷۷ متحرک هجومی قوچان یکی از تیپ‌های خوش‌نام و صاحب اعتبار در دفاع مقدس و فاتح حصر آبادان بود و امروز با همان روحیه شهادت‌طلبی و جهادی درصحنه‌ها حاضرند.

بنابراین گزارش، امیر حیدری در حاشیه حضور در تیپ ۲۷۷ قوچان با خانواده شهید مدافع امنیت مسلم جاویدی‌مهر دیدار کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها